Archief - Galakledij

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jerryboy

Legacy Member
Hey,

Ik moet binnenkort met een vriendin naar een galabal, ikzelf heb hier wel gepaste kledij voor maar zij niet.

Dus ik zoek (in Antwerpen liefst) een aantal winkels die mooie kleedjes verhuurd of tegen een lage prijs verkoopt (2de hands desnoods).

Puppieke

Legacy Member
bij zara, pimkie, P&C, We kan je rond de feestdagen meestal wel kleedjes vinden. het een natuurlijk al wat goedkoper als het ander ;)

Misschien gewoon de Meir is afgaan? :)

Ali_

Legacy Member
hij wil huren en niet kopen hé. ik weet het in ieder geval nie, de meisjes die ik ken willen nooit hun kleedje huren, enkel kopen.

EDIT: kwas verkeerd, hij wil dus ook wel kopen, tja dan idd de meir afwandelen, ge had da mss tijdens de solden moeten doen, maar nu nog zult ge zeker wel iets vinden in zara, p&c ofzo, gewoon eens rondzien hé, kweet wel nie wat uw budget is.

Jerryboy

Legacy Member
huren gaat nog altijd voor op kopen bij haar :).

Budget gaat tot een kleine €200.

Het probleem met Zara enzo is (volgens haar), dat je er enkel korte kleedjes vind. en ze wil zo een lang kleed :unsure:.

vrouwen :ironic: :p

Arifiene

Legacy Member
Meir: Tintoretto (als da nog ni weg is ofzo, kben al een jaar niemeer in Antwerpen geweest)

Ali_

Legacy Member
Jerryboy zei:
huren gaat nog altijd voor op kopen bij haar :).

Budget gaat tot een kleine €200.

Het probleem met Zara enzo is (volgens haar), dat je er enkel korte kleedjes vind. en ze wil zo een lang kleed :unsure:.

vrouwen :ironic: :p

idd zware :ironic:

maar met 200 euro kunt ge toch wel deftige kleedjes kopen é. vreemd dat die da liever huurt, elk meisje dat ik heb gekend vind da 'stom' om hun balkleed te huren omdat ze dat als herinnering willen behouden, achja weer even :ironic:

Darkness

Legacy Member
zie dat het op elkaar afgestemd is, heb zopas gehoord van kotgenote dat galakledij van man en vrouw dezelfde kleur moet accentueren :|

Ali_

Legacy Member
Darkness zei:
zie dat het op elkaar afgestemd is, heb zopas gehoord van kotgenote dat galakledij van man en vrouw dezelfde kleur moet accentueren :|

da zoude sowieso moete weten hé, allé da lijkt mij toch zowat de meest logische zaak :)

SweetEmmaRose

Legacy Member
in de lange gasthuisstraat (aan de tramhalte eerste tramhalte)
is zo'n winkel met galakleden, duur zullen ze echt wel zijn, kzen der nog nooit binnegeweest.
Daarnaast ook de de Verso is bekijke, daar kan je misschien iets vinden.
En dan wa verder weg in de burburestraat de clinic, daar hebben ze ook meer duure, originele kledij.

^MystiQ

Legacy Member
KoenDK zei:
ga jij dit betalen voor haar? :eek:

Waarom zou hij dit niet doen ? Het is trouwens onze zaak niet ook, hij vraagt alleen achter winkels en niet om te oordelen over dat hij dit wil betalen.

Ik ken meerdere gasten die kleren kopen voor hun vriendin omdat het bijvoorbeeld thuis niet goed gaat of om welke andere reden dan ook. Maar nogmaals het zijn mijn zaken niet en ook de uwe niet ;)

@ Threadstarter, ik begrijp 1 ding niet goed, je hebt een budget van 200 euro. Kan je dan niet beter een kleedje kopen voor uw vriendin in plaats van er eentje te huren ( het is herinnering voor uw vriendin als ze dat kleedje kan houden en als je dan toch 200 euro wilt uitgeven .. :) ) . Ik heb mijn zus hier al zien thuiskomen met kleedjes die ze bijvoorbeeld gekocht heeft voor 50 euro en het zijn wel deftige kleedjes. Ga eens een dagje gaan winkelen, vraag desnoods raad aan een goede vriendin, ik weet dat meisjes daar meer dan genoeg over weten. Er zijn genoeg winkels die kleedjes verkopen tegen mooie prijzen, je kan ook niet verwachten dat je bijvoorbeeld op je 18 jaar al met een merk gaat rondlopen van kweet niet wa.

Killer Queen

Legacy Member
Denk dat je wel wat laat bent om naar galakledij te zoeken
rond nieuwjaar enzo vind je veel meer
Hoewel deze zomer kleedjes heel erg in zijn, als ze het niet erg vindt van wat hipper dan traditioneel te gaan :) ?
Zoals al gezegd kan je in de Zara wel wat vinden. Daar voeg ik nog Promod en zelfs Pimkie aan toe (hangt echt af van de tijd van het jaar).
Dat ze anders van een vriendin iets leent, ik heb ook nog wel dingen hangen anders :p

w00tw00t

Legacy Member
Jerryboy zei:
huren gaat nog altijd voor op kopen bij haar :).

Budget gaat tot een kleine €200.

Het probleem met Zara enzo is (volgens haar), dat je er enkel korte kleedjes vind. en ze wil zo een lang kleed :unsure:.

vrouwen :ironic: :p


Bestel ene bij mijn ma :) Denk da ge voor da bedrag al zeker ene kunt laten naaien. Ma heeft atelier en is professionele ontwerpster en naaister en ge mocht ook kwaliteit verwachten. Ze kreeg niet zo lang geleden een opdracht om een kleedje voor een meisje te maken en da meiske was in de wolken en tijdens de avond zelf kreeg ze veel pos commentaar.

edit: heb et haar gevraagd en tligt onder de 200 euro

Massis

Legacy Member
Killer Queen zei:
Denk dat je wel wat laat bent om naar galakledij te zoeken
rond nieuwjaar enzo vind je veel meer
Hoewel deze zomer kleedjes heel erg in zijn, als ze het niet erg vindt van wat hipper dan traditioneel te gaan :) ?
Zoals al gezegd kan je in de Zara wel wat vinden. Daar voeg ik nog Promod en zelfs Pimkie aan toe (hangt echt af van de tijd van het jaar).
Dat ze anders van een vriendin iets leent, ik heb ook nog wel dingen hangen anders :p

pimkie en zara in Hasselt hadden NIETS van lange galakledij, enkel mss 1 of 2 korte kleedjes...

(gistere met'n vriendin gaan crisisshoppen voor't galabal van mn studentenvereniging morgenavond :p )

*~Lientjeuhhh~*

Legacy Member
Jagré op de Carnotstraat (vlak aan Centraal station)

dunno of ge daar ook kunt huren....

is wel weggegooid geld imo

Puppieke

Legacy Member
een galabalkleed koop je toch gewoon? zeker als je een budget van 200€ hebt!!
In P&C hebben ze heel het jaar door lange kleedjes hangen!!! Gaande van een 150-300€ en in alle kleuren!!!

Ga daar maar is langs ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan