Archief - Gaat telenet ooit download-limiet ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nedrin

Legacy Member
verhogen of wegdoen? Echt 35GB of w/e is echt weinig. Bijna elke land heeft unlimited download limiet, en bij ons is het overdreven duur om er nog bij te kopen. Waarom is dit? Echt irritant...

taLa.

Legacy Member
Ik vrees dat het er nog niet meteen zit aan te komen. Ik las onlangs in de krant dat Telenet een lening van 2300 miljoen euro (!) heeft aangegaan grotendeels om nog oudere schulden terug te betalen. Dus ik denk niet dat ze zo meteen hun limieten gaan weghalen want ze hebben nog een hele hoop geld te zuigen.

ClayDavis

Legacy Member
als ge met 35 GB nog niet toekomt moet ik toch al beginnen twijfelen of ge het volledig legaal doet. Maar bon er bestaan wel degelijk providers zonder limiet, zoek wat beter...

Voor de rest heb je wel een punt hoor...ik vraag mij gewoon af hoe jij aan 35 GB komt

freeza

Legacy Member
35gb is lang nie weinig, er zijn er genoeg die het met 12gb moeten doen...
Denk dat de limieten ooit wel zullen verhogen maar het zal zeker nog een hele tijd duren...
btw het gras is zoveel groener aan de andere kant (edpnet of dommel)...
Nieuwste abonnement van edpnet is wel de moeite anders
24mbit/s + 60gb voor ongeveer 40€ dacht ik

:offtopic: kan het zijn dat telenet de snelheid van torrents savonds beperkt??!

Nedrin

Legacy Member
taLa. zei:
Ik vrees dat het er nog niet meteen zit aan te komen. Ik las onlangs in de krant dat Telenet een lening van 2300 miljoen euro (!) heeft aangegaan grotendeels om nog oudere schulden terug te betalen. Dus ik denk niet dat ze zo meteen hun limieten gaan weghalen want ze hebben nog een hele hoop geld te zuigen.

Voetsjoeba? :niceone:

h0pje

Legacy Member
Nedrin zei:
verhogen of wegdoen? Echt 35GB of w/e is echt weinig. Bijna elke land heeft unlimited download limiet, en bij ons is het overdreven duur om er nog bij te kopen. Waarom is dit? Echt irritant...

Ik snap uw punt ma ffs, ge hebt geen reden om te klagen. Ik heb slechts 12 GB :sad:

killgore

Legacy Member
freeza zei:
:offtopic: kan het zijn dat telenet de snelheid van torrents savonds beperkt??!

Tussen 18u en 24u nekken ze torrents ja ;).

Mijn opmerking:
1) Legaal 35 gig volkrijgen is echt moeilijk. Ik geraak deze maand amper aan mijn 12 gig thuis & ik heb ffs gentoo & ubuntu gedownload.
2) Als je illegaal download begin na te denken en maak gebruik van nachtsurfen.

kRa

Legacy Member
ik zit hier nu al bijna een jaar zonder limiet , bugje in telemeter :P

Defees

Legacy Member
12gb is fucking weinig als je VOLLEDIG legaal youtubed en dergelijke, tgeen wat ik hier streamend binnenkrijg van perfect legale radio enzo, dan zou 20 perfect de limiet mogen zijn, maar geen 12 -_-

nTFs

Legacy Member
hitman47 zei:
als ge met 35 GB nog niet toekomt moet ik toch al beginnen twijfelen of ge het volledig legaal doet. Maar bon er bestaan wel degelijk providers zonder limiet, zoek wat beter...

Voor de rest heb je wel een punt hoor...ik vraag mij gewoon af hoe jij aan 35 GB komt

35 GB is te weinig.
Niet iedereen is alleen bezig met wat mailtjes en msn.

JohnBeton

Legacy Member
hitman47 zei:
als ge met 35 GB nog niet toekomt moet ik toch al beginnen twijfelen of ge het volledig legaal doet. Maar bon er bestaan wel degelijk providers zonder limiet, zoek wat beter...

Voor de rest heb je wel een punt hoor...ik vraag mij gewoon af hoe jij aan 35 GB komt

Wij thuis surfen met 3 man op internet, komen zonder illegale downloads aan een 40tal GB per maand.. En dan luistert nog niemand van ons naar muziek-streams, of speelt niemand online games (buiten wat browsergames).

Nuja, heb Scarlet dus geen probleem he :) (50GB)

cool_boy_ke

Legacy Member
hitman47 zei:
als ge met 35 GB nog niet toekomt moet ik toch al beginnen twijfelen of ge het volledig legaal doet.
Ik kom bijlangen niet toe met m'n 35 GB (legaal).

Khou wel van veranderen van OS, dus een weekje Ubuntu, weekje PCLinuxOS 2007, weekje dit, weekje dat. Dan nog wat naar streams luisteren of kijken, een paar trailers, soms een demo, HL² mods en m'n limiet is op ! Plezant is anders hoor :doh:

Kzit hier met m'n pa, zus, vriend van m'n zus en ik op internet

killgore

Legacy Member
JohnBeton zei:
Wij thuis surfen met 3 man op internet, komen zonder illegale downloads aan een 40tal GB per maand.. En dan luistert nog niemand van ons naar muziek-streams, of speelt niemand online games (buiten wat browsergames).

Nuja, heb Scarlet dus geen probleem he :) (50GB)

Hoe geraak jij zonder streams aan 40 gig ?

Avenger 2.0

Legacy Member
Legaal je limiet vol krijgen is tegenwoordig heel goed mogelijk hoor. Nu mag het bij jongeren (en in Belgie) wel nog niet zo in trek zijn (wss mede door de downloadlimiet), maar je kan tegenwoordig volledig LEGAAL muziek, tv series en filmen in HD kwaliteit KOPEN (iTunes/Xbox Live/etc).

Telenet zal de limiet zo lang mogelijk blijven behouden. Voor hun zijn de blokken zowat gratis, wat hun een zuivere euro winst per blok oplevert. En zonder goede/grote/bekende concurrentie lopen hun klanten toch niet massaal weg...

Arifiene

Legacy Member
oL|Pulse zei:
ik zit hier nu al bijna een jaar zonder limiet , bugje in telemeter :P

Idem :p

en btw: wtf ivm torrents, ik dacht dat dat gewoon trager ging omdat er meer internet verkeer was
not fair :(

Chalk

Legacy Member
Avenger 2.0 zei:
Legaal je limiet vol krijgen is tegenwoordig heel goed mogelijk hoor. Nu mag het bij jongeren (en in Belgie) wel nog niet zo in trek zijn (wss mede door de downloadlimiet), maar je kan tegenwoordig volledig LEGAAL muziek, tv series en filmen in HD kwaliteit KOPEN (iTunes/Xbox Live/etc).

Telenet zal de limiet zo lang mogelijk blijven behouden. Voor hun zijn de blokken zowat gratis, wat hun een zuivere euro winst per blok oplevert. En zonder goede/grote/bekende concurrentie lopen hun klanten toch niet massaal weg...

maar je kan het nog altijd dowloaden...
allé geld opdoen aan iets wat gratis kan ... Jij gaat toch niet naar een betalend toilet als een boomke om den hoek staat of als er e café is

freeza

Legacy Member
echt zwaaaaaar fucked up dat ze de snelheid van torrents begrenzen :angry:

killgore

Legacy Member
Arifiene zei:
Idem :p

en btw: wtf ivm torrents, ik dacht dat dat gewoon trager ging omdat er meer internet verkeer was
not fair :(

Nope, dat is omdat het piekuren zijn dan :).

Ik heb er geen problemen mee, dergelijke dingen slaan auto aan om 12u bij mij, zit je toch ook met nachtsurfen.

Grappig dat iedereen zo reageert, dat is al meer als een jaar zo iirc.

no_way2go

Legacy Member
35 GB zou mooi zijn maar nog niet voldoende, ik moet me met men 15 GB limiet nu (volumeblokken) elke maand inhouden dat ik er niet overga.

HD Trailers, Demo's en Beta's van enkele GB, series (legaal), gamen, chatten, surfen, pics uploaden, ... en dat met 4 mensen hier in huis!

Gentille

Legacy Member
Ik zou al tevreden zijn met 35 GB. Hier bij adsl go hebben ze het verhoogd met 2 gb. Nu hebben we de volle 12 GB om te downloaden :woohoo: :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan