S.conceiçao7
Legacy Member
mn ouders gaan straks naar de kerst mis, ma ik ben eig. niet supergelovig en ben 24 ffs
allé ja kdenk nie dak ga mee gaan hoor, ma wat is jullie mening hier omtrent.
gaan jullie daar nog natoe, of zeg je "bwoh 1 keer in een jaar zo'n kerstviering is wel leuk, daar blijft het bij".
edit:
ben toch ma geweest bij gebrek aan wa anders. flirten in de kerk is fun
was verwonderd dat daar nog zoveel jonge meisjes zaten, allé ja....vijf 
allé ja kdenk nie dak ga mee gaan hoor, ma wat is jullie mening hier omtrent.gaan jullie daar nog natoe, of zeg je "bwoh 1 keer in een jaar zo'n kerstviering is wel leuk, daar blijft het bij".
edit:
ben toch ma geweest bij gebrek aan wa anders. flirten in de kerk is fun
was verwonderd dat daar nog zoveel jonge meisjes zaten, allé ja....vijf 


)