djbramz
Legacy Member
Ik vroeg me gisteren af waarom iedereen eigenlijk gewoon naar fuiven komt, zich zat drinkt en zich dat de volgende ochtend eigenlijk beklaagt. Ok, fuiven zijn er om ui te amuseren, maar daarvoor hoef ik niet zat te zijn, ik probeer me gelijk waar gelijk hoe te amuseren (soms serieus nie naar de goesting van de leerkrachten maar ik weet tenminste over wat het gaat, anders kunt ge er niet mee lachen tiens). Misschien word ik gewoon oud?


)
