Archief - Fuiven voor zat te worden?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

djbramz

Legacy Member
Ik vroeg me gisteren af waarom iedereen eigenlijk gewoon naar fuiven komt, zich zat drinkt en zich dat de volgende ochtend eigenlijk beklaagt. Ok, fuiven zijn er om ui te amuseren, maar daarvoor hoef ik niet zat te zijn, ik probeer me gelijk waar gelijk hoe te amuseren (soms serieus nie naar de goesting van de leerkrachten maar ik weet tenminste over wat het gaat, anders kunt ge er niet mee lachen tiens). Misschien word ik gewoon oud?

jeroenrams

Legacy Member
Bwa... Iedereen amuseerd zich op zijn manier. Wil je zwaar beschonken half die fuif binnendoen en voel je je daar gelukkiger door (en die ander mensen die je daar mee in betrekt ook), dan doe je maar. Wil je rustig met een cola'ke van de muziek genieten (al is dat relatief op de meeste fuiven, die dj's zijn de naam dj vaak niet waardig me dunkt) dan is dat ook je goed recht.

Dus kort samengevat: Je moet doen en laten wat je zelf wilt. Wil je zat zijn en stomme stoten uithalen, doe maar. Wil je nuchter je amuseren, doe maar.
Zo lang je het zelf maar leuk vindt en je anderen geen last bezorgd is alles goed vind ik.

aXl_

Legacy Member
ik drink 4 dingen op een avond. Ik ben dus de hele avond hooguit aangeschoten. Rond 3u ben ik weer nuchter en ga ik door want dan beginnen ze meestal meezingers te draaien en daar kan ik niet van genieten in nuchtere toestand. Van de rest (meestal dan, sommige draaien het ergste van het ergste ook VOOR 3 uur) wel :p

Wover

Legacy Member
djbramz zei:
Ik vroeg me gisteren af waarom iedereen eigenlijk gewoon naar fuiven komt, zich zat drinkt en zich dat de volgende ochtend eigenlijk beklaagt. Ok, fuiven zijn er om ui te amuseren, maar daarvoor hoef ik niet zat te zijn, ik probeer me gelijk waar gelijk hoe te amuseren (soms serieus nie naar de goesting van de leerkrachten maar ik weet tenminste over wat het gaat, anders kunt ge er niet mee lachen tiens). Misschien word ik gewoon oud?

Te oud, meneer is begot 17 :sop:

Ga eens naar andere dingen dan fuiven, op "marginale" chiro fuiven bv ziede heel veel volk da zich gewoon wilt zatzuipen, maar in clubs of discotheken gaat het merendeel voor de muziek denk ik toch wel, niet om u zo marginaal zat te zuipen da ge zelfs op plop alles gaat geven.

User_BELGIUM

Legacy Member
as ge nog kunt spreken over: op leerkrachten hun zenuwen werken, zijt ge nie oud.

alexii

Legacy Member
Als ik het geld heb en goed bier dan drink ik wel dat ik dronken ben. (soms wasted :()

Rochefort 8. (l)

Wel niet op fuiven, dat is mijn ding niet, bovendien hebben ze daar geen Rochefort alleen pipibier. :(

EternalSilence

Legacy Member
ik ga naar vele fuifen (chiro, klj, scouts, ...) en galabals (studentenclubs, en geloof me ... me al die champagne daar .. haloo endie pinten in rijen voor u uit staan)
doch.. ik drink me nooit zat
of toch nie meer, .. vroeger miss maar nu nie meer

ik heb gelukkig geen alcohol nodig om mij te amuseren op ne fuif.
ik vind het trouwens veel leuker mijn maten zien dom doen als ze zat zijn dan ikzelf :p

MaDDie

Legacy Member
Het valt gewoon te zien naar waar je uitgaat.
Kleine lokale fuiven, dan drink ik me lekker zat.
Grote events, I love techno, werchter, pukkel, enz.. daar drink ik me niet zat. Niet omdat het te duur is, maar omdat ik daar meer ben om te genieten.

freeza

Legacy Member
ik kan me kostelijk amuseren zonder alcohol en ook met alcohol :p

een pintje drinken me wa maten op ne fuif is toch gezellig?
of eens goe lachen met den ander zijn domme stoten :D

vanavond fuif waar ik al laaang zit op te wachten <:-)

systech

Legacy Member
hier ist altijd eerst preparty op iemand z'n kot, waarbij we ons dus zat drinken, waarna we naar het feestje gaan ...

democracy02

Legacy Member
of naar fuiven gaan om te dansen & in trance te raken om te kunenn opgaan in de extase van het moment :p

Thales

Legacy Member
gohja
ik drink nu echt nooit... mss 1 coctail in de zomer ofzo.
en ik merkte ook wel op men 16de ( men eerste fuif) da iedereen daar zat was en ik daar een beetje stond. En ik vond da massaal zielig voor mezelf.
En dna heb ik mezelf voor de keuze gesteld van anders sta je hier te nixen of anders spring je op de dansvloer. En na veel moeit eheb ik het 2de gedaan ( zonder booze ) en ik amuseer me toch wel. Ik ben nu 20 en ik heb geen drank nodig, ik ben meer "dronken" van de muziek, van de sfeer.. dance till u drop

^^VooDoo^^

Legacy Member
Kdoen geen fuiven zodus ja ^_^
festivals is meestal niet echt meer nuchter te noemen :p
Concerten meestal quite nuchter, omdak nog moet rijden

vjcube

Legacy Member
mja,
hangt er van af bij mij;
zaterdag ga ik meestal naar culture club of dirty dancing, en das veel te kostelijk om daar zat te worde :p
alsk in de week uitga en ik ben ni me de auto drink ik mij wel graag eens zat ma ni diene zattigheid waarvan ge moe kotse..
en tis ni alleen bij uit te gaan dak mij graag zat drink, onder de middag me maten een wedstrijdje ad fundums drinken en dan wa onozel gaan doen is ook wel eens de maks.

Brolpaq

Legacy Member
djbramz zei:
Ik vroeg me gisteren af waarom iedereen eigenlijk gewoon naar fuiven komt, zich zat drinkt en zich dat de volgende ochtend eigenlijk beklaagt. Ok, fuiven zijn er om ui te amuseren, maar daarvoor hoef ik niet zat te zijn, ik probeer me gelijk waar gelijk hoe te amuseren (soms serieus nie naar de goesting van de leerkrachten maar ik weet tenminste over wat het gaat, anders kunt ge er niet mee lachen tiens). Misschien word ik gewoon oud?


tegewoordig ist fuiven om zoveel mogelijk bollen te pakken. :ironic:

J3rry

Legacy Member
in de week drink ik nooit, en ik moet redelijk hard werken dus in t'weekend heb ik dan ook zin in een paar lekkere pinten te gaan pakken en de dag nadien mijn roes uit te slapen
alcohol is het beste geneesmiddel tegen stress :p

HighWire

Legacy Member
Buh, ik ga ni uit om mij zat te zuipen maar om mij te amuseren... Kzeg ni dak nooit zat ben eh, maar das ni de reden dak naar fuifkes ga af en toe...

Kan namelijk niet zo goe om met zatte mensen... Dermee dak mij ook nooit echt pot toe zuip... tipsy of aangeschoten durft gebeuren maar verder als da gaat het bijna nooit... (buiten dan met men verjaardag, maar das mijn fout ni! die bleven mij maar drinken geven :p )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan