Frado2005
Legacy Member
Hi,
Ik moet een internationale overschrijving doen van €830 . Heb atm €840 op men rekening staan(vanavond werd laatste verrichting verwerkt).
Telkens ik de IBAN code enzo mooi ingeef, krijg ik een error dat ik deze overschrijving niet kan doen, omdat ik men daglimiet zou overschrijden...
Wat willen ze hiermee zeggen? Ik heb nog geen enkele overschrijving gedaan vandaag. Wel geprobeerd, maar was vergeten de spaties uit de iban code te halen, waardoor ik een error kreeg.
Ik heb een jongerenrekening. Zijn er hier misschien limitaties aan verbonden? Of is dit gewoon een limitatie van pc banking, en moet ik naar de bank gaan?
Ik had nochtans in het verleden succesvolle overschrijvingen kunnen doen naar Nederland; Was toen wel een kleiner bedrag(+- 300 euro).
Grtz
Ik moet een internationale overschrijving doen van €830 . Heb atm €840 op men rekening staan(vanavond werd laatste verrichting verwerkt).
Telkens ik de IBAN code enzo mooi ingeef, krijg ik een error dat ik deze overschrijving niet kan doen, omdat ik men daglimiet zou overschrijden...
Wat willen ze hiermee zeggen? Ik heb nog geen enkele overschrijving gedaan vandaag. Wel geprobeerd, maar was vergeten de spaties uit de iban code te halen, waardoor ik een error kreeg.
Ik heb een jongerenrekening. Zijn er hier misschien limitaties aan verbonden? Of is dit gewoon een limitatie van pc banking, en moet ik naar de bank gaan?
Ik had nochtans in het verleden succesvolle overschrijvingen kunnen doen naar Nederland; Was toen wel een kleiner bedrag(+- 300 euro).
Grtz
. Ondertussen wel gezellig geen limiet meer 
.
