Aiden
Legacy Member
Dus ik zit met een zwaar probleem, ik heb eergistern overgeschakeld naar expressnet, was nog mono, dus aan rappere snelheid voor dezelfde prijs surfen,...allemaal goed en wel, maar er staat naast m"n meter eenmalig extra volume, en erboven extra kosten...dus als ik het goed begrijp moet ik nu bijbetalen voor al hetgene dat ik download en upload, ik heb overgeschakeld in de eerste week van mijn "resetdatum", is dit een fout of moet ik echt alles bijbetalen voor een hele maand??? en er staat ook bij dat m'n maandelijks volume overschreden werd, maar mijn telemeter, toen ik bij mono was stond nog maar op 20 % ofzo, hopelijk verstaat iemand dezen uitleg en kan mij ermee helpen, want ik heb geen zin om alles bij te betalen....
Groeten
Groeten

