Archief - ExpressNet 10Gb of 12gb??

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Varathx

Legacy Member
Ik ben nu al ondertss een jaar of 5 bij Telenet en men DL limiet is altijd 10gb geweest, nu was ik ff aan het checken en nu blijkt dat voor Telenet Internet ExpressNet ze 12GB limiet geven? Kan ik dit met een gemakkelijk telefoontje oplossen zodat ze mijn limiet verhogen of moet ik dan opnieuw activeringskosten betalen (50€) ?

Telenets Internet producten link
2Gb per maand is toch al snel een heel verschil vind ik, graag wat info aub

Thx

KO

Legacy Member
# je kunt elke maand 2 GB versturen en 10 GB ontvangen

10 gig download en 2 gig upload dus.

10 + 2 = 12

Robust²

Legacy Member
Idd vroeger was het als ik mij niet vergis 10 in totaal en 15% was upload, dus als je bijkocht ging ook je upload omhoog

Varathx

Legacy Member
=[KO]=;8065982 zei:
# je kunt elke maand 2 GB versturen en 10 GB ontvangen

10 gig download en 2 gig upload dus.

10 + 2 = 12


Ooookey, zo had ik het nog niet bekeken lol

Damn, khad nochtans zo gehoopt op een extra 2gb DL :doh:

EagleEye

Legacy Member
ja ge kunt da gewoon kostenloos veranderen hoor, als gij nu nog op Mono zit (kwist ni dat da nog mogelijk is)

SpArdA

Legacy Member
Varathx zei:
Damn, khad nochtans zo gehoopt op een extra 2gb DL :doh:

Verander gewoon van provider als je abonnement je niet aanstaat.
Er zijn er die veel meer aanbieden voor minder geld, dus waar wacht je op?

sneax

Legacy Member
SpArdA zei:
Verander gewoon van provider als je abonnement je niet aanstaat.
Er zijn er die veel meer aanbieden voor minder geld, dus waar wacht je op?

links plz

SweetEmmaRose

Legacy Member
keb ik heb niks gepost :unsure:



:D mja met opzoeke voor andere mensen kijke ik ni alles na :p kvind da ze da zelf ook moete kunne :D

Karre

Legacy Member
SpArdA zei:
http://www.edpnet.be/cms.aspx?S=ADSLMax6dyn

Scheelt per jaar 140€, daar kan je al eens iets leuks mee doen.
En geen maffiapraktijken van 1€ per extra Gigabyte.

Ja maar is geen kabel é... . En mijn pa wilt geen ADSL aangezien hij dan zegt dat je met de kabel zit en dan nog een telefoon moet aanschaffen enzo. (Wij gebruiken geen telefoons, enkel GSM's)

orez

Legacy Member
Careless zei:
Ja maar is geen kabel é... . En mijn pa wilt geen ADSL aangezien hij dan zegt dat je met de kabel zit en dan nog een telefoon moet aanschaffen enzo. (Wij gebruiken geen telefoons, enkel GSM's)

gebt wel geen telefoon nodig om internet te hebben hé... gebt enkel een telefoonlijn nodig, geen toestel :/

En ieder huis heeft nu toch wel een regular telefoonlijn liggen (of toch 99%)

NotaBene

Legacy Member
Careless zei:
Ja maar is geen kabel é... . En mijn pa wilt geen ADSL aangezien hij dan zegt dat je met de kabel zit en dan nog een telefoon moet aanschaffen enzo. (Wij gebruiken geen telefoons, enkel GSM's)

Als ik me niet vergis moet je al enkel jaren geen telefonieabbo verplicht bij je ADSL abbo nemen. Je kan dus perfect een ADSL lijn hebben om internet te kunnen gebruiken zonder daarbij nog reguliere telefoonkosten te hebben.

freeza

Legacy Member
je moet nog altijd een actieve telefoonlijn hebben bij belgacom voor je ADSL kan hebben...

goedkoopste abbonnement bij belgacom is de discovery line en die kost 6.5 € / maand...
bellen met de telefoon is dan wel redelijk duur maar het is wel ideaal als je adsl wilt van dommel of edpnet...

edit:
om discussie te vermijden
website van dommel zei:
heb ik voor adsl een actieve telefoonlijn nodig?


tot op heden is een actieve telefoonlijn nog steeds vereist om adsl te kunnen gebruiken. de belgacom discovery line volstaat hiervoor, als u een residentiële klant bent. deze lijn kan immers niet worden aangeschaft door bedrijven.
er zijn plannen om adsl zonder telefoonlijn mogelijk te maken. eenmaal dit mogelijk is, zal u hierover via onze website geïnformeerd worden.

Frado2005

Legacy Member
orez zei:
gebt wel geen telefoon nodig om internet te hebben hé... gebt enkel een telefoonlijn nodig, geen toestel :/

En ieder huis heeft nu toch wel een regular telefoonlijn liggen (of toch 99%)
Ma zen pa wil wss niet per maand betalen voor ne discovery line :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan