Archief - Enquête: Online reclame

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ElBramo

Legacy Member
Neeje neeje, die site mag hier niet gepost worden ook niet, en ik vond niet direct een homesite dus heb ik de eerste de beste lettercombinatie ingegeven (iets in de aard van omglol) en dan eens die site bekeken en hij bestond!

*closes eyes and runs*

?therapy?

Legacy Member
ElBramo zei:
Neeje neeje, die site mag hier niet gepost worden ook niet, en ik vond niet direct een homesite dus heb ik de eerste de beste lettercombinatie ingegeven (iets in de aard van omglol) en dan eens die site bekeken en hij bestond!

*closes eyes and runs*
ffs, vetzakske :p zo'n lekkere babe :love:
:sop:

JeanPerrier

Legacy Member
ingevuld maar bij die akkoord/niet akkoord vragen is er vrij veel dezelfde vraag maar anderes geformuleerd. waarom?

Mr_Larsman

Legacy Member
omglol is f*cking vies, m'n tere kinderzieltje is voor altijd gekrenkt :s ;)

^MystiQ

Legacy Member
Den helft van de vragen kannek zelfs niet invullen omdat het antwoord er niet bij staat.

Wat is uw burgelijke stand : Ik heb een relatie maar daarom nog niet samenwonend.

En dan zijn er nog van die vragen die ik niet kan beantwoorden.

GTM

Legacy Member
O...K... ik zou iedereen aanraden om NIET (nee, ik meen het; ik dacht ook van "dit wil ik zien", maar dit wil je ECHT -geloof me- NIET zien) naar omglol.tk te gaan, de site die eerst staat als je naar omglol zoekt op google.

Dit is geen grapje. Er staat geen porno of niks op de site, gewoon ongelooflijk vunzige bezigheden waar je nog niet aan wil denken, laat staan ernaar kijken.

Gentille

Legacy Member
GTM zei:
O...K... ik zou iedereen aanraden om NIET (nee, ik meen het; ik dacht ook van "dit wil ik zien", maar dit wil je ECHT -geloof me- NIET zien) naar omglol.tk te gaan, de site die eerst staat als je naar omglol zoekt op google.

Dit is geen grapje. Er staat geen porno of niks op de site, gewoon ongelooflijk vunzige bezigheden waar je nog niet aan wil denken, laat staan ernaar kijken.

door dit te zeggen gaan er veel wel gaan naar kijken denk ik :p

GTM

Legacy Member
Als ik het niet zeg ook. :p

Maar zoals ik al zei, dit wil echt NIEMAND zien.

Dakantochnie

Legacy Member
't Is wel een beetje amateuristisch he.

In welke provincie woon je?
Mogelijke antwoorden waren Wallonië en Nederland.

Verder staan je vragen dikwijls volledig door elkaar en vraag je soms gewoon twee keer hetzelfde. :s
Je zou trouwens beter een nieuwe pagina met vragen starten waarop je dan iets anders kan antwoorden als helemaal akkoord, akkoord, ...
Soms slaat dat antwoord echt op niets gewoon.

Ik ben er mee gestopt omdat ik het beu was dat je steeds maar weer dezelfde vragen bleef stellen.

ElBramo

Legacy Member
Jamaar ja, ik zeg toch niet dat ge naar die site moet gaan. Ik was zelf ook verschoten ze :)

MarG

Legacy Member
Ingevuld, als mede communicatie-wetenschapper hoop ik dat mensen mij ooit ook gaan helpen.

diggie

Legacy Member
Ingevuld.

Het is, btw, "burgerlijke staat" & niet "burgerlijke stand". :' )

Darkness

Legacy Member
dakantochnie zei:
't Is wel een beetje amateuristisch he.

In welke provincie woon je?
Mogelijke antwoorden waren Wallonië en Nederland.

Verder staan je vragen dikwijls volledig door elkaar en vraag je soms gewoon twee keer hetzelfde. :s
Je zou trouwens beter een nieuwe pagina met vragen starten waarop je dan iets anders kan antwoorden als helemaal akkoord, akkoord, ...
Soms slaat dat antwoord echt op niets gewoon.

Ik ben er mee gestopt omdat ik het beu was dat je steeds maar weer dezelfde vragen bleef stellen.
controle heet dat, om te zien of de vragenlijst niet random wordt ingevuld en dus wel representatief is.

enZiiime

Legacy Member
eindelijk nog eens een enquete die ik deftig kan noemen, ivg met sommige andere enquetes met hun achterlijke vrage/antwoorden, spellingsfouten enzovoort :)

good job, met plezier ingevuld (ben wel redelijk vermoeid en niet nuchter, maar heb de vragen zo goed mogelijk proberen te lezen een in te vullen ;))
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan