Mja, kheb ook wel steeds op de gulden snede gestemd, waarschijnlijk onderbewust omdat ik weet waarop ik moet stemmen.
Toevallig trouwens dat je dit in dezelfde week post als het gulden snede onderzoek van de wiskundemeisjes:
http://www.wiskundemeisjes.nl/ 
Naar beneden scrollen voor de resultaten, en nog verder naar beneden voor de originele vraagstelling. (Merk op dat in de originele vraagstelling de rechthoeken nog niet genummerd waren, iets wat de 'mooiheid' van de rechthoeken toch ook wel beinvloedt)