Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Terror Factor zei:Done
ma please, een iPod is ook maar een mp3speler, ni iets apart :/
GhO$T zei:Ingevuld, deftige enquete ook.
Wel wa vreemd van plots zoveel over mp3/apple bezig te zijn als't een GPS enquete is.


ik heb een dik jaar geleden ook een mio 268+ gekocht, voor een spotprijsje toen-Helld0g- zei:Bezit zelf 2 mio toestellen. De 268+ (heel europa op kaart) en de 510 ofzo?


Enige problemen dak ermee gehad heb:sink zei:ik heb een dik jaar geleden ook een mio 268+ gekocht, voor een spotprijsje toen
doet zijn werk perfect, meer moet dat niet zijn..
waarom zou je daarbij in godsnaam ook spraakherkenning moeten hebben, mp3's afspelen,.. daar heb je toch een autoradio voor![]()