Archief - Einstein's Riddle, kan jij het oplossen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Akiraprise

Legacy Member
Voordat ik het raadsel post wil ik even zeggen dat het een erg moeilijk raadsel is maar ik vond het een ongelooflijk leuk raadsel! Ik typ dit in dik gedrukte letters want ik wil wat zeggen: Als je zoekt kun je het antwoord wel op Google vinden maar dit is lame! Los het zelf op en schaam je niet als je er na een uur nog niet uit komt! Sommige mensen kunnen het in 10 min oplossen maar sommige ook veel langer.. Anyway willen jullie zo vriendelijk zijn om het antwoord niet te verklappen? En 1337 posts dat je het in 10 sec heb opgelost hebt ook liever niet :)

Ik heb het raadsel op een homepage gezet want dan is het goed overzichtelijk :)

www.freewebs.com/jeroenvantilburg

and remember dont spoil the fun voor andere telenetters!

Toreador

Legacy Member
dit heb ik al eens opgelost :) ook in iets minder dan 10 minuten. is inderdaad een heel leuk raadsel :)

Gentille

Legacy Member
Ik ga er me eens mee bezig houden na de examens. Mijn moeder heeft dat ook ooit eens gedaan, ze was er toch een tijdje aan bezig :lol:. 10 verschillende tekeningen had ze :p

Akiraprise

Legacy Member
Ja ik heb het een jaar terug opgelost en toen kwam ik erachter dat ik deze homepage nog had..

Wilde het met jullie delen want het was echt de max! (om het maar op het belgisch te zeggen) :p

kil911ler

Legacy Member
Dit al eerder gezien, maar nooit mee bezig gehouden, kzal et nu es doen ^^

Boris Barowski

Legacy Member
jup, lang geleden al eens opgelost

was ni bijster moeilijk

Preske

Legacy Member
vroeger waren ze ook zo slim niet
alez, das niw aar
vroeger hadden zoveel mensen niet een deftige educatie

deathsythe

Legacy Member
later ook eens proberen, ik wil der me keer opt gemaksken aan begeven

Zaph0d

Legacy Member
THE QUESTION IS: WHO OWNS THE FISH?

Diene met het aquarium me dunkt?

Karre

Legacy Member
Give the ******* answer! :angry: :p
Heb echt nooit zin om dit eens deftig op te lossen omdat jet dat dus op het zicht dus niet kan zien :p.

Edit: Net uit nieuwsgierigheid naar het antwoord gekeken ergens en iedere beschaafde mens kan dit toch oplossen ze. Dat is gewoon die zinnen rustig bekijken en wat schetsen maken.

Starrk

Legacy Member
Careless zei:
Give the ******* answer! :angry: :p
Heb echt nooit zin om dit eens deftig op te lossen omdat jet dat dus op het zicht dus niet kan zien :p.

Edit: Net uit nieuwsgierigheid naar het antwoord gekeken ergens en iedere beschaafde mens kan dit toch oplossen ze. Dat is gewoon die zinnen rustig bekijken en wat schetsen maken.

Kan je uzelf nog harder tegenspreken? :p

Meteen eens aan beginnen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan