Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ahja hebben wij ook gedaan. Ook speciaal*Maya* zei:Voorts kan je Poble Espanyol ook op de lijst zetten, gebouwd voor de expositie van 1929, een dorpje op zicht dat de verschillende architectuurstijlen uit de hoeken van het land vertegenwoordigd.
.
)
hier moet ge geweest zijn
Wel geen lichte kleren aan doen, cuz it will be crowded, and you will get cava spilled on you...BamBamsChica zei:Normaal vliegt ge sowieso het goedkoopste met ryanair, dat dat naar girona is, is geen probleem, want voor 20€ hebt ge de bus heen en terug, en die rijdt aangepast aan de vluchten..
Ik betaal nu 135€ alles in voor de vlucht heen en terug, en dan nog die 20€ van die bus. En 76€ jeugdherberg voor 4 nachten... Maar ik moet er wel bijzeggen dat dat hoogseizoen en laat geboekt is.. als ge da goed plant moet ge voor 150€-200€ zeker iets goeds kunnen vinden, eventueel met groepskorting enzo..
maxdevis zei:vorig jaar tijdens de herfstvakantie een vriendin gaan bezoeken.
Met Virgin gevlogen voor €80 heen en terug alles inclusief.
Voordeel met virgin is dat je op barcelona vliegt en niet op gerona.
Tazz_ zei:zo'n soort klooster redelijk hoog in de bergen, ge had daar zo een volledig uitzicht over barcelona (en da's echt enorm groot!!)
BamBamsChica zei:ja, ik heb ook met virgin voor 80€ heen en terug all in gevlogen.. omdat ik toen een gratis vlucht had.. ik had ook voor 100€ kunnen vliegen zonder, maar dan was ryanair uiteindelijk toch weer goedkoper.. ge moet een beetje mikken en chance hebben..
en dat voordeel zou ik niet overschatten.. vanaf bcn luchthaven tot bcn zelf moet ge ook de bus pakken, die kost ook nog eens 9€ heen en terug.. en da's ook bijna een uur onderweg.. Da's al bijna hetzelfde als met ryanair..
een vriendin van mij is mij komen bezoeken in de herfstvakantie met ryanair, 44€ alles inbegrepen.. dus da komt meestal toch beter uit zenne, tenzij ge echt chance hebt
BamBamsChica zei:en dat voordeel zou ik niet overschatten.. vanaf bcn luchthaven tot bcn zelf moet ge ook de bus pakken, die kost ook nog eens 9€ heen en terug.. en da's ook bijna een uur onderweg.. Da's al bijna hetzelfde als met ryanair..

Aanschuiven tot buitenBamBamsChica zei:Ah, en als ge goedkoop en héél goed wilt eten (wel best buiten het seizoen, want ge moet er altijd aanschuiven, al gaat dat heel snel): Quinze Nits, op Plaza Reial (aan de Rambla). 20€ voor 3 gangenmenu met wijn, en echt superlekker...

Santa| zei:Aanschuiven tot buiten![]()
Maar die van girona rijdt ook rechtstreeks van de luchthaven naar Estacion du Nord, en vandaar naar Plaça Catalunya is zo'n 5 minuutjes met de metro, die der vlak tegenover ligt... voor 5€ of 10€ meer zou ik nog met virging vliegen, voor het gemakt, maar zo rap het verschil hoger dan 20€ ligt (met bus bij allebei inbegrepen, mind you) zou ik toch al voor ryanair gaan zenne.
En toen ik moest vliegen waren er werken en kon ge alleen met de bus gaan... Trein is wel een stuk goedkoper denk'k, maar als ge de eerste keer in BCN zijt, wilt ge mss toch gewoon zeker zijn en de bus pakken, dan weet ge waar ge terecht gaat komen, met al die treinen kan da moeilijk zijn 
)We bedoelen hetzelfde hoorBamBamsChica zei:met menu bedoel ik 3 gangen hema kan wel zijn dat het op de middag goedkoper is, ik had ook iets gehoord van paella voor 5€ ofzo..
dat behoort trouwens tot een keten, der zijn er zo nog, zonder aanschuifrijmaar die zijn moeilijker te vinden