Archief - Een hartverscheurend verhaal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jaster

Legacy Member
Om te beginnen even de tekst op de desbetreffende website:

Dit is werkelijks het meest ontroerende filmpje dat ik in lange tijd heb gezien .. Aan de hand van kleine cartoons vertelt een jongen zijn ervaringen met Animal Crossing, een videospelletje waar je een virtueel leven mee kan opbouwen. Eigenlijk vertelt hij niet zozeer over de game zelf, maar meer over zijn invalide moeder die door haar ziekte amper het huis kon verlaten en zich dan maar dag in daguit bezig hield met het spelletje van haar zoon. Als die moeder later is overleden en de jongen na anderhalf jaar opnieuw Animal Crossing opstart, wacht hem een wel heel bijzondere verrassing.

Hier het filmpje -> http://www.geek.be/?q=game-nieuws/een-hartverscheurend-verhaal-over-animal-crossing

Dat filmpje heeft mij nu is zodanig geraakt, dat ik het toch ergens hier op het forum kwijt moest. Geen flauw idee waar ik deze post moet plaatsen, dus als hij fout staat, mijn excuses :)

VMax

Legacy Member
Ik heb in een andere post mijn liefde voor mijn moeder nog duidelijk gemaakt. Ik ben goed bezig!

lordfett

Legacy Member
kga zelf ook binnekort mijn "luxeleven" hier bij mijne pa inruilen om trug bij mijn ma te wonen om haar rekeningen helpen te betalen want anders zal ze kopje onder gaan and i love her to damn much for that :)

Furyan187

Legacy Member
lordfett zei:
kga zelf ook binnekort mijn "luxeleven" hier bij mijne pa inruilen om trug bij mijn ma te wonen om haar rekeningen helpen te betalen want anders zal ze kopje onder gaan and i love her to damn much for that :)

You have my respect!

Het is inderdaad waar. Hou van je ouders, het is gepasseerd voor je het weet...

En ja, ik kan het weten :cry:

Proto

Legacy Member
toen ik na een half jaar terug animal crossing speelde zat alles vol kakkerlakken :(
en alle bewoners waren kwaad op mij en stuurden boze mails :(

cura

Legacy Member
kheb totaal geen zin om da filmpke te zien ma ben wel benieuwd welke verrassing em te wachten staat??!
zettet desnoods in een spoiler ofzo iemand die al gezien heeft :P

hah @ blade & gavin :P

GenesisX

Legacy Member
'k Snap nie wrm hij berichten kreeg en van wie? Ben ik nu de enige die da zo lame vind? :x

Proto

Legacy Member
GenesisX zei:
'k Snap nie wrm hij berichten kreeg en van wie? Ben ik nu de enige die da zo lame vind? :x

Is ook lame
die venten in da spel (npc) sturen u gwn random mails en geschenkjes als je het spel veel speelt >_>
Dat doen ze bij iedereen.
die deden dat niet omdat de moeder gestorven was :s

Amaryllis

Legacy Member
Ik had eruit begrepen dat zijn moeder dat allemaal gestuurd had. Of ben ik nu zo verkeerd?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan