Lamsednav
Legacy Member
Hoi,
Heb vandaag een brief toegehad van Ebay dat ik zo'n 20 euro zou moeten betalen ..
Ik heb onlangs eens twee artikelen op Ebay gezet waarvan 1 niet verkocht en 1 wel (maar dat niet doorgegaan is) .. Nu is m'n vraag, waarvan is die 20 euro dan en hoe komt dat ?
Iemand die zulke klodden al voorgehad heeft ? En watskeburt als je dat niet betaalt ?
Lijkt me nogal onlogisch om te betalen voor iets wat je niet hebt verkocht ??
Graag enkele reacties aub
Heb vandaag een brief toegehad van Ebay dat ik zo'n 20 euro zou moeten betalen ..
Ik heb onlangs eens twee artikelen op Ebay gezet waarvan 1 niet verkocht en 1 wel (maar dat niet doorgegaan is) .. Nu is m'n vraag, waarvan is die 20 euro dan en hoe komt dat ?
Iemand die zulke klodden al voorgehad heeft ? En watskeburt als je dat niet betaalt ?
Lijkt me nogal onlogisch om te betalen voor iets wat je niet hebt verkocht ??
Graag enkele reacties aub

. Ge kunt uw details idd checken op uw verkoopfactuur.
Nu moet ik er precies de gevolgen van dragen.
