Archief - E-r

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Huey

Legacy Member
Vergis ik mij of is het grootste deel van dit forum (al dan niet extreem-) rechts getint?

Ik heb hier al threads gestart over 0110 etc en daar komen niets dan negatieve reacties op, ik probeer het te vatten maar dat lukt niet echt..

Ik lees dan nog reacties zoals 'wereldverbeteraar' en 'onnozelaar' tegenover Dhr. Coeman van Blockwatch.
Ipv een beetje respect te tonen voor iemand die dat zeker verdient..

Ik heb het al gezegd en zeg het nogmaals, het verontrust mij, zeker nadat er
1) in het nieuws stond dat vlaamse jongeren de immigranten wantrouwen
2) de 0110 concerten, iets waar je gewoon niet tegen kán zijn in mijn ogen..
3) Dat meisje dat in mekaar wordt geslagen omdat ze zwanger is

ik vrees dat het probleem ligt bij de mensen die niet verder denken dan 'die bruin manne' buiten, ipv te denken hoe het komt dat wij met deze situatie leven..
We hebben er namelijk zelf voor gezorgd, niet denken hoe slecht die mannen zijn, maar denken hoe we ze kunnen helpen en het voor ons allemaal beter te maken.

Huey

Huey

Legacy Member
bedankt voor het serieus nemen vriend.
you degrade this forum

Rubmifer

Legacy Member
dude,die stelling dat de merderheid hier extreem rechts is gewoon bullshit man :ironic:

ComputerVISTA

Legacy Member
Ja der lopen er hier veel rond, net zoals bij de ganse Vlaamse jeugd, toch als ge de reacties op't straat en de enquetes moogt geloven.

KIA_Killer

Legacy Member
Helemaal eens met u Huey,
reactie op rubmifer: :rofl: , en neen ik lach niet met u mee..

Velen moeten echt nog veel leren,
alles wat in uw post staat (@Huey) klopt,
en er zijn nog zoveel meer dingen!

Ik weet ook wel dat er problemen zijn met buitenlanders maarja ...
pfff weet ge als ge hierover wilt discussieren hebde oneindig veel tijd nodig,
en dan heeft da nog geen nut
ge moet de stier bij de hoorns vatte, en ni rond de pot draaie
(damn wa een verwoording)

oplossinge zoeke ipv te vluchte!

Huey

Legacy Member
lees de 0110 threads, lees de Coeman threads, lees de jongeren wantrouwen immigranten threads..

Ge gaat mij niet vertellen dat minder dan 50% van de Algemene & Actua fora niet (extreem-)rechts is..

Sir.Killalot

Legacy Member
rubmifer zei:
dude,die stelling dat de merderheid hier extreem rechts is gewoon bullshit man :ironic:

Jouw comments in deze thread zijn bullshit...


Mja, ik heb het ook al willen merken dat er hier nogal wat mensen e-r getint zijn... Tja, het zit overal, is bij mij op school niet anders..

Sylverscythe

Legacy Member
Het feit dat er hier ook een goed deel stoere pubers zitten die anoniem vanachter hun scherm commentaar kunnen geven zal er ook geen goed aan doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan