Huey
Legacy Member
Vergis ik mij of is het grootste deel van dit forum (al dan niet extreem-) rechts getint?
Ik heb hier al threads gestart over 0110 etc en daar komen niets dan negatieve reacties op, ik probeer het te vatten maar dat lukt niet echt..
Ik lees dan nog reacties zoals 'wereldverbeteraar' en 'onnozelaar' tegenover Dhr. Coeman van Blockwatch.
Ipv een beetje respect te tonen voor iemand die dat zeker verdient..
Ik heb het al gezegd en zeg het nogmaals, het verontrust mij, zeker nadat er
1) in het nieuws stond dat vlaamse jongeren de immigranten wantrouwen
2) de 0110 concerten, iets waar je gewoon niet tegen kán zijn in mijn ogen..
3) Dat meisje dat in mekaar wordt geslagen omdat ze zwanger is
ik vrees dat het probleem ligt bij de mensen die niet verder denken dan 'die bruin manne' buiten, ipv te denken hoe het komt dat wij met deze situatie leven..
We hebben er namelijk zelf voor gezorgd, niet denken hoe slecht die mannen zijn, maar denken hoe we ze kunnen helpen en het voor ons allemaal beter te maken.
Huey
Ik heb hier al threads gestart over 0110 etc en daar komen niets dan negatieve reacties op, ik probeer het te vatten maar dat lukt niet echt..
Ik lees dan nog reacties zoals 'wereldverbeteraar' en 'onnozelaar' tegenover Dhr. Coeman van Blockwatch.
Ipv een beetje respect te tonen voor iemand die dat zeker verdient..
Ik heb het al gezegd en zeg het nogmaals, het verontrust mij, zeker nadat er
1) in het nieuws stond dat vlaamse jongeren de immigranten wantrouwen
2) de 0110 concerten, iets waar je gewoon niet tegen kán zijn in mijn ogen..
3) Dat meisje dat in mekaar wordt geslagen omdat ze zwanger is
ik vrees dat het probleem ligt bij de mensen die niet verder denken dan 'die bruin manne' buiten, ipv te denken hoe het komt dat wij met deze situatie leven..
We hebben er namelijk zelf voor gezorgd, niet denken hoe slecht die mannen zijn, maar denken hoe we ze kunnen helpen en het voor ons allemaal beter te maken.
Huey

, en neen ik lach niet met u mee..