VinceFeet
Legacy Member
Ik studeer rechten maar je moet toch geen rechten studeren om te weten dat dit te belachelijk is voor woorden? Iemand aanklagen omdat hij een beleefd mailtje stuurt ivm een sollicitatie? What's next? Iemand aanklagen omdat hij per ongeluk verkeerd verbonden was? Iemand aanklagen omdat hij een brochure van een politieke partij in je brievenbus heeft gestoken?
En wat dan nog. Je kan je mailbox toch zo instellen dat je enkel en alleen mails kan ontvangen van mensen in je adressenlijst? Als ik van jou was zou ik gewoon terugmailen en hem is goed zijn vet geven, weliswaar op een beleefde manier.
En wat dan nog. Je kan je mailbox toch zo instellen dat je enkel en alleen mails kan ontvangen van mensen in je adressenlijst? Als ik van jou was zou ik gewoon terugmailen en hem is goed zijn vet geven, weliswaar op een beleefde manier.




)
(zalige reply's hier)