MAXXUR
Legacy Member
Hoi!
Daarstrax was ik aant eten, en ineens kwam het draadje da achter mijn voorste tanden bevestigd is los aan een hoektand. Het is dus zo'n draadje dajje krijgt as uw blokskes verwijderd worden. Nu heb ik da draadje ongeveer iets meer dan 2.5 jaar, dus vroeg ik mij af of het nu gevaarlijk zou zijn het gewoon zo te laten (ivbm het terug verzetten van de tanden). Ben nu 18 (en normaal moet da dus tot 21 in uwe mond zitten).
Merci voor de antwoorden, kvond dees ewa te twijfelachtig om direct een afspraak te make me de orthodont.
Daarstrax was ik aant eten, en ineens kwam het draadje da achter mijn voorste tanden bevestigd is los aan een hoektand. Het is dus zo'n draadje dajje krijgt as uw blokskes verwijderd worden. Nu heb ik da draadje ongeveer iets meer dan 2.5 jaar, dus vroeg ik mij af of het nu gevaarlijk zou zijn het gewoon zo te laten (ivbm het terug verzetten van de tanden). Ben nu 18 (en normaal moet da dus tot 21 in uwe mond zitten).
Merci voor de antwoorden, kvond dees ewa te twijfelachtig om direct een afspraak te make me de orthodont.



ze staan weer een beetje scheef, maar kheb er geen last van.