JelleMees
Legacy Member
Ik heb in de voorbije jaren heel wat donaties gekregen voor mijn website.
En dat is nodig, aangezien het domein en de servers héél wat geld kosten.
Ook deze keer heb ik mij weer volledig voorbereid op de AA 2.8.2 release.
De download staat al klaar op een server die 120GB dataverkeer per dag aankan.
( meer dan genoeg aangezien er nog maar zo'n 200 unieke IP adressen per dag op de website komen )
Nu, om NOG meer donaties te krijgen, zou ik graag diegene die doneren "belonen". Bij een donatie geef ik de donateur een nummer van 1 tot 100. Eens als er 100 euro in de "pot" zit zal één van mijn sponsors een hardware onderdeel verzenden dat nuttig kan zijn voor een gamer.
Bijvoorbeeld:
- 2GB RAM
- Gamers headset, muis of keyboard
- Enz...
Als de "winnaar" de prijs weigert krijgt hij gewoon de waarde van de prijs op zijn rekening gestort.
Nu, ik heb dit besproken op ons forum en volgens sommigen kan dit gezien worden als gokken. Is dat correct? Doneren is legaal en iemand een cadeau geven is ook legaal. Winst maken met mijn website doe ik niet echt. Als er overschot is gebruik ik dat voor een gratis teaspeak server of een gratis honor server voor de Vlaams AA gamers.
En dat is nodig, aangezien het domein en de servers héél wat geld kosten.
Ook deze keer heb ik mij weer volledig voorbereid op de AA 2.8.2 release.
De download staat al klaar op een server die 120GB dataverkeer per dag aankan.
( meer dan genoeg aangezien er nog maar zo'n 200 unieke IP adressen per dag op de website komen )
Nu, om NOG meer donaties te krijgen, zou ik graag diegene die doneren "belonen". Bij een donatie geef ik de donateur een nummer van 1 tot 100. Eens als er 100 euro in de "pot" zit zal één van mijn sponsors een hardware onderdeel verzenden dat nuttig kan zijn voor een gamer.
Bijvoorbeeld:
- 2GB RAM
- Gamers headset, muis of keyboard
- Enz...
Als de "winnaar" de prijs weigert krijgt hij gewoon de waarde van de prijs op zijn rekening gestort.
Nu, ik heb dit besproken op ons forum en volgens sommigen kan dit gezien worden als gokken. Is dat correct? Doneren is legaal en iemand een cadeau geven is ook legaal. Winst maken met mijn website doe ik niet echt. Als er overschot is gebruik ik dat voor een gratis teaspeak server of een gratis honor server voor de Vlaams AA gamers.

)
Meent gij da nu?!
.