Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah, foutje dan.preske zei:cats and dogs is nog niet vaak vertoond geweest als ik me goe herinner
maar toch toeval![]()
Mr.Anderson zei:Mja ik heb da ook gehad, maar in een iets andere vorm dan wel...
Ik zat deze zomervakantie in dour met een paar maten. Ik vertelde hen dat ik nog nooit iemand heb zien doodgaan, nog nooit een lijk gezien heb.
Den dag erna gaan we in een groot meer zwemmen, en plots staan er voortdurend mensen vanboven op een hoge rots om te springen... de een na de andere belandt netjes het water in met een daverend applaus tot gevolg. Daarna gaan er 2 gasten iets hogerop om te springen int het water.
Op da moment zeg ik: die zou eens moeten vallen op die rots man... tzou proper zijn. Notice dat ik den avond dervoor zei dat ik nog nooit een dode had gezien. Die 2de gast neemt zijn sprong en stort zich in het ondiepe water.
Onder mijn ogen is die gast doodgegaan terwijl den ambulance hem probeerde te reanimeren en terwijl zijn vrienden zaten te wenen langs de kant.
C2W zei:Aj, waar is dit precies gebeurd? Mja, das wel heel toevallig, ge zou is waarzegger moete worde fzo.:ironic:

C2W zei:Dat is een Deja vu, geen Deja prévu of het geen da de TS zei![]()

Dark^Wolverine zei:hmm als ik mij niet vergis heb eens hierover een docu gezien op NGC.
Onder andere met een brandweer chef die ineens al zijn mannen uit een gebouw roept en toen ze eruit kwamen, ontplofte het gebouw. Had een soort voorgevoel ofzo. Ze hadden er wel een uitleg voor maar weet hem niet direct meer.
Was iets van het onderbewust zijn die verschillende onafhankelijke links/gebeurtenissen legt, met wat je al gezien hebt en die dan aan elkaar zet ofzo iets.
Misschien heeft nog iemand anders deze docu gezien, wel al een tijdje geleden hoor.


Mr.Anderson zei:Dat was in Dour. Raar maar waar: Ik was nie echt geschrokken fzo.. na een kwartier dacht ik er al niemeer aan![]()

Oldskooler zei:Er lopen meer dan 5 miljard mensen rond met allemaal verschillende smaken en denkpatronen. Het is niet omdat gij graag cats and dogs wilt zien...dat...dat...ge weet wel
weirdos