Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
je denkt dat je het gedroomd hebt terwijl het maar net gebeurt.
Skoran zei:Dan is het alsof ge uw heel leven opnieuw aan het beleven zijt
Dat lijkt mij wel vet![]()
Mr.Anderson zei:Ik ging daarstraks pissen... iets in mij vertelde me datk da al eens gedaan had. Very odd if you ask me.


het was een cisco-examen, een boek van 500 pagina's (en het is onmogelijk om dat examen al gezien te hebben, vragen worden random gekozen en in een random volgorde gezet)Skoran zei:Dan is het alsof ge uw heel leven opnieuw aan het beleven zijt
Dat lijkt mij wel vet![]()

protnie zei:Ik heb ook soms dattek deja vu's heb en dat ik weet dat ik het gedroomd heb
dus dat ik weet dit heb ik gedroomd, is al paar keer gebeurd, wel weird.
Vandaag zelfs: was naar tv aan het kijken en min ma zat er ook bij, ik dacht van da heb ik al gezien en toen wist ik: ik heb da gedroomd en ik wist ook dak ging zeggen tegen mijn ma: hebben ze da nog nie getoond? en zonder het te beseffen eerst zei ik dat dan ook.
En het was idd nog nooit getoond.
Nuja kben het al gewent, eerst schrok ik wel soms maar nu nie meer.

SMa zei:Ik heb al vaak "last" gehad van een pré-vu. (mijn defenitie: een héél sterke déja vu)
Bvb:
Op school hebben we een mediatheek, ik had daar nog nooit een voet binnengezet en ik wist dus volledig totaal niet hoe het eruit zag.
Dan op een dag ga ik daar toch een uurtje gaan werken, en vlak voor de les moet ik nog terug naar mijn kot achter componenten voor het labo. Dus kgaan me ne maat naar men kot, en daar realiseer ik me dan dat ik men cursus vergeten was in de mediatheek.
Dan kreeg ik lik ne "schok", 2 maand ervoor had ik precies hetzelfde gedroomd: dezelfde cursus, dezelfde maat, hetzelfde uur (de klok van in men kot), ... en dan wist ik terug dat mijn cursus in men laptop zat (tussen scherm en toetsenbord), in mijn droom was ik eerst gaan kijken naar die mediatheek, waardoor we te laat waren en niet meer binnen mochten (in een héél belangrijke les), terwijl de cursus ook men laptop zat.
Er gaan er nu wrs veel mee lachen, maar ik heb dat toch iedere maand wel eens. Zoals gisteren nog,
een hele pagina van men examen die al in men hoofd zat, volledig ingevuld
en ik weet men punten al: 89.8%het was een cisco-examen, een boek van 500 pagina's (en het is onmogelijk om dat examen al gezien te hebben, vragen worden random gekozen en in een random volgorde gezet)
echt weird...
en nog voor de grapjassen: zo'n tekst schrijf ik echt niet om te zeveren
vorige week heb ik nog gedroomd van men vakantiejob die ik in augustus zal doen, blijkbaar in een bedrijf waarvan ik nog nooit gehoord heb, kben es benieuwd...
Ik ben er praktisch zeker van dat ik het op voorhand al gedroomd heb.cowmans zei:Ik heb dat ook soms. Zo weten da ge da ooit al gedroomd hebt. Wat ik mij afvraag is ofdat ik dat dan echt gedroomd hebt, ofdat het gewoon een verklaring is die ik geef aan het deja vu gevoel.
SMa zei:Ik ben er praktisch zeker van dat ik het op voorhand al gedroomd heb.
Bvb van dat examen, dat was zowat de moeilijkste pagina uit heel het examen, maar ik heb totaal niet moeten nadenken over die vragen, ik wist gewoon de bolletjes staan (multiple-choice)
