Archief - Disneyland Parijs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Viggo

Legacy Member
Kan iemand hier het juiste adres van "disneyland parijs" posten aub?

Mss ook het juiste adres van "Hotel Santa Fé"?

Dit is precies nergens te vinden..........

thx

Dakantochnie

Legacy Member
Zeg eens eerst voor wat je het moet weten, eens kijken of we zelf de vraag hier niet kunnen beantwoorden.
't Is nu niet dat je zomaar een kaartje kan sturen naar één van die hotels...

Viggo

Legacy Member
tis omdat ik volgende week naar disneyland parijs vertrek. en ik ga met de wagen en daarom zou ik graag het juiste adres weten van disneyland en santa fé om zo de adressen in mijn gps te steken...

Dakantochnie

Legacy Member
Sorry hoor, maar ik denk dat jij geen idee hebt van hoe immens dat complex wel is. Je gaat niet naar een parkje he, je gaat naar een hele stad die eigendom is van Disney en op maat is aangelegd.
Al van ver voor je Parijs nadert staat het park aangeduid. Volg gewoon de pijlen die er staan en dan zal je via de prachtig aangelegde wegen het hele resort wel binnenrijden en dan wijst het zichzelf uit.
Je moet niet denken dat daar een soort van snelweg ligt waar je de juiste afslag moet nemen en daarnaast ligt dan ergens het hotel he. ;)

Ik denk dat jij fameus gaat verschieten hoe gigantisch het hele gebied met bijna 20 hotels, het uitgaanscentrum, de twee parken, het shoppingcentrum, het golfcentrum, het congrescentrum, enz... wel is. :crazy:

Het dorp zelf heet Marne La Vallée, maar de meeste GPS'en kennen dit niet.
Om je een idee te geven, dit is een deel van het complex: http://www.spaceimaging.com/gallery/ioweek/archive/04-11-14/EuroDisney_1280.jpg

Viggo

Legacy Member
ik heb wel een gedacht hoe groot dat complex is. twas maar een vraag é, je moet daarom zo nie antwoorden.
TWAS MAAR EEN VRAAG!
gewoon een vraag welke richting ik moet rijden vanuit koksijde...

Sorry For Asking.......... :s

Dakantochnie

Legacy Member
viggoht zei:
ik heb wel een gedacht hoe groot dat complex is. twas maar een vraag é, je moet daarom zo nie antwoorden.
TWAS MAAR EEN VRAAG!
gewoon een vraag welke richting ik moet rijden vanuit koksijde...

Sorry For Asking.......... :s
Waarom doe je nu alsof ik je aanval? :s
Ik geef gewoon een antwoord, zonder bijbedoelingen...

Enfin, Stel gewoon Parijs in op je GPS en vanaf een goede 100km voor Parijs staat het aangegeven.

Catscratch

Legacy Member
Ik had er indertijd ook problemen mee om een adres van Disney in te geven. Kunde gewoon nie kijken onder "Attractieparken" en daar Disney ingeven? Eens ge in Disney zelf zijt staat alles heel goe aangegeven voor hotels.

En normaal gezien staan de hotels ook onder "Hotels" (of whatever hoe de categorie mag noemen op uw GPS).

dakantochnie zei:
Enfin, Stel gewoon Parijs in op je GPS en vanaf een goede 100km voor Parijs staat het aangegeven.

De voorlaatste keer dat ik DLP deed dacht ik ook ... ik ga mijnen PDA (met GPS) wel meenemen maar 'k installeer hem niet. Ben er al zoveel naar toe gereden en alles staat idd goe aangegeven.

Kom ik daar aan de eerst aangegeven afrit .... 't was 's nachts ... volledig afgesloten want ze waren aan't werken. De volgende afrit lag ettelijke km's verder, en had aan de andere kant genen oprit :oink:

Daar stond ik als GPS verslaafde :D
Toch maar ff snel geïnstalleerd ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan