ArkantoS.NET
Legacy Member
Hallo allemaal,
Ik heb een vreemd probleem... zo'n 3 maand geleden heb ik via Club Brugge een digicorder met 1 jaar gratis Prime Sport gewonnen. Dit valt hier te lezen:
http://clubbrugge.be/nieuws/nl/?a=nieuws&id=2867
Na een lange tijd (nu ongeveer 3 weken geleden) is alles in orde gekomen, maar staat er hier nu bij ons een digibox ipv digicorder, en is het 2 maand gratis Prime ipv 1 jaar gratis Prime Sport.
Voor die digicorder heb ik even gebeld, en volgens Telenet was het dus effectief een digibox en géén digicorder. Goed, tis een gewonnen cadeau, hier zagen we dus zeker niet over.
Nu komt er gisteren toch wel geen factuur van Telenet toe zeker... Van maar liefst 190 eur: aankoop digibox + installatie.
Voor die installatie wil ik de gevraagde 40 eur natuurlijk wel vereffenen, maar de aankoop van de digibox vind ik toch zeer vreemd aangezien dit een gewonnen prijs is!
Misschien is het met deze dagen ook, maar de Telenet Klantendienst is onbereikbaar (nr: 015 66 66 66). Altijd hetzelfde liedje: dat de lijnen overbelast zijn, en er wordt automatisch opgehangen.
Nu is mijn vraag... waar kan ik wél terecht om dit probleem op te lossen? Ik zal sowieso blijven proberen de klantendienst te bellen, maar zijn er geen Telenet Centers (bij voorkeur in de buurt van Kortrijk), net zoals je Belgacom Centers overal rond hebt?
Of andere suggesties waar ik met dit probleem terecht kan?
Alvast bedankt!
Grtz,
ArkantoS
PS: het simpelste voor mij was natuurlijk om die factuur niet te betalen... hoe zou je zelf zijn! Maar Telenet heeft dit ondertussen al afgetrokken - via domiciliëring! Dit komt waarschijnlijk omdat de distributie via Telenet geregeld wordt, en zij dus al onze gegevens hierover hebben? (Hoe dan ook maakt dit de zaak extra vervelend, want geld terugkrijgen van zo'n maatschappij...!).
Ik heb een vreemd probleem... zo'n 3 maand geleden heb ik via Club Brugge een digicorder met 1 jaar gratis Prime Sport gewonnen. Dit valt hier te lezen:
http://clubbrugge.be/nieuws/nl/?a=nieuws&id=2867
Na een lange tijd (nu ongeveer 3 weken geleden) is alles in orde gekomen, maar staat er hier nu bij ons een digibox ipv digicorder, en is het 2 maand gratis Prime ipv 1 jaar gratis Prime Sport.
Voor die digicorder heb ik even gebeld, en volgens Telenet was het dus effectief een digibox en géén digicorder. Goed, tis een gewonnen cadeau, hier zagen we dus zeker niet over.
Nu komt er gisteren toch wel geen factuur van Telenet toe zeker... Van maar liefst 190 eur: aankoop digibox + installatie.
Voor die installatie wil ik de gevraagde 40 eur natuurlijk wel vereffenen, maar de aankoop van de digibox vind ik toch zeer vreemd aangezien dit een gewonnen prijs is!
Misschien is het met deze dagen ook, maar de Telenet Klantendienst is onbereikbaar (nr: 015 66 66 66). Altijd hetzelfde liedje: dat de lijnen overbelast zijn, en er wordt automatisch opgehangen.
Nu is mijn vraag... waar kan ik wél terecht om dit probleem op te lossen? Ik zal sowieso blijven proberen de klantendienst te bellen, maar zijn er geen Telenet Centers (bij voorkeur in de buurt van Kortrijk), net zoals je Belgacom Centers overal rond hebt?
Of andere suggesties waar ik met dit probleem terecht kan?
Alvast bedankt!
Grtz,
ArkantoS
PS: het simpelste voor mij was natuurlijk om die factuur niet te betalen... hoe zou je zelf zijn! Maar Telenet heeft dit ondertussen al afgetrokken - via domiciliëring! Dit komt waarschijnlijk omdat de distributie via Telenet geregeld wordt, en zij dus al onze gegevens hierover hebben? (Hoe dan ook maakt dit de zaak extra vervelend, want geld terugkrijgen van zo'n maatschappij...!).

).
wat een vergiftigd cadeau
die zal ons waarschijnlijk toch meer kosten dan dat de factuur van telenet zelf is
(toch bedankt voor de tip
)