Jürgennoppe
Legacy Member
ik leg de digibox net aan en hij werkt niet meer. Waar de tijd vroeger stond staan nu enkel die 4 streepjes,en als ik hem aanleg heb ik geen beeld,gewoon zwarte achtergrond met de zender vanonder...wat is het probleem volgens jullie? Moet ik naar bepaalde zender gaan eerst of zo??? Help me aub...

?
)
Volgende stap is m'n digibox voorgoed wegdoen,iemand geinteresseerd? 