Archief - Digibox werkt plots niet meer,HELP!!!!!!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jürgennoppe

Legacy Member
ik leg de digibox net aan en hij werkt niet meer. Waar de tijd vroeger stond staan nu enkel die 4 streepjes,en als ik hem aanleg heb ik geen beeld,gewoon zwarte achtergrond met de zender vanonder...wat is het probleem volgens jullie? Moet ik naar bepaalde zender gaan eerst of zo??? Help me aub...

Anoniem04

Legacy Member
Je moet hem opendraaien en kijken of het rode draadje nog met het blauwe verbonden is. Ook eens kijken of de voeding nog werkt.

Nee serieus, hoe kunnen wij dat nu weten :ironic: Bel naar Telenet eh.

Jürgennoppe

Legacy Member
misschien was er iemand die al zoiets meegemaakt heeft,he,waarvoor dient een forum!!!

virtualdude

Legacy Member
juist ter melding dat daarnet de vlaamse zender out lagen.
Msh lag het daar aan

breez

Legacy Member
eerst eens kijken als alle kabels goed in zitten

als dat zo is kun je een reset doen als volgt:
OK MENU & BACK enkele seconden ingedrukt houden

dJeez

Legacy Member
Jürgennoppe zei:
misschien was er iemand die al zoiets meegemaakt heeft,he,waarvoor dient een forum!!!
Blijkbaar om nutteloze zaken mee te delen waar in principe voornamelijk Telenet techniekers/helpdeskmedewerkers u bij kunnen helpen, doch dit volledig terzijde.

EternalSilence

Legacy Member
dJeez zei:
Blijkbaar om nutteloze zaken mee te delen waar in principe voornamelijk Telenet techniekers/helpdeskmedewerkers u bij kunnen helpen, doch dit volledig terzijde.

njah.
vind dat de mensen een beetje te rap op forums gaan posten als er iets niet werkt

eerst doe je :: rtfm
daarna ga je gaan zoeken op het internet
en pas dan .. als alles tevergeefs blijkt, post je het bijvoorbeeld op die games forum.

om dan naar alle wss een beetje geflame te horen en te beseffen dat je mag bellen naar de technische dienst van het aparraat zelf

zal er nie ver naast zitten :unsure:?

balbe

Legacy Member
iets simpeler haal eens de stekker eruit en zet ze er weer in. Heeft al geholpen voor mij

EternalSilence

Legacy Member
pr0ph3t zei:
nope alles lag plat in vlaanderen. hebben gebeld naar telenet!

:lol:

daar heb je het dan. kun je nu naar de 'gewone' tv kijken?
nu weet ik al zeker geen digibox te kopen, tenzij ze echt alles gaan uitzenden via digibox, en alleen via digibox (het zal er ooit van komen .. weer al zoiets om geld uit te kloppen :angry:)

Robinvv

Legacy Member
pr0ph3t zei:
nope alles lag plat in vlaanderen. hebben gebeld naar telenet!

:lol:
Prachtig!

Ze mogen hun digibox steken waar de zon nooit schijnt.
Met hun sleuren :angry:

EagleEye

Legacy Member
ge kunt altij nog gewoon naar uwe kabeltv zien als uwe digibox plat ligt he :p hoewel ik da nog ni echt heb voorgehad denk ik

balbe

Legacy Member
komaan, dat kan wel EENS gebeuren eh
't is niet dat er ergens anders nooit iets uitvalt van tv eh

Unnamed

Legacy Member
Doom Dragon zei:
:lol:

daar heb je het dan. kun je nu naar de 'gewone' tv kijken?
nu weet ik al zeker geen digibox te kopen, tenzij ze echt alles gaan uitzenden via digibox, en alleen via digibox (het zal er ooit van komen .. weer al zoiets om geld uit te kloppen :angry:)

Mjah die digibox op zich is idd niet zo veel waard. Maar wij hebben thuis een DigiCorder, en ondertussen zou ik er niet zonder kunnen :p Het is gewoon een van de handigste dingen ooit :p

EagleEye

Legacy Member
Trouwens, da "heel vlaanderen" verhaal, den tv (digibox) staat hier al onafgebroken aan sinds de laatste afl van de simpsons, van rond 19u30 dus, niks problemen :p tis dus eerder een fabeltje denk ik

the boogyman

Legacy Member
Ik ben langzamerhand mijn digibox aan het buitenkegelen...

Deze maand film -en sportpakket opgezegd en ondertussen al op satelliet en TV-vlaanderen bezig! :love: Volgende stap is m'n digibox voorgoed wegdoen,iemand geinteresseerd? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan