snake5555
Legacy Member
iedereen die al eens in de stad rondloopt, kan misschien gemerkt hebben dat er in sommige rijhuizen op het eerste verdiep 1 van de 2 ramen zijn dichtgemetseld.
weet hier iemand de betekenis van?
iemand zegt hier dat men dat vroeger deed wanneer er iemand gestorven was. maar in de straat hier, en in de stad staan er zo verschillende huizen,vind ik wel een beetje raar
weet hier iemand de betekenis van?
iemand zegt hier dat men dat vroeger deed wanneer er iemand gestorven was. maar in de straat hier, en in de stad staan er zo verschillende huizen,vind ik wel een beetje raar
