TheAntropoid
Legacy Member
De post hun tarieven swingen tegenwoordig de pan uit.
Opslagen is blijkbaar een constante trend die niet wordt stopgezet.
Ik weet nu niet of dit nieuw is maar bv.
Ik ging vandaag een x box controller versturen. Ik kocht daar een juist passende post doos; deed het nodige; kreeg je rekening gepresenteerd.
5.50 E voor deze verzending... Dat is toch nietmeer normaal zeker?
Ik stelde vast dat ze nu over een nieuw kilopost systeem beschikken.
Namelijk dat je in een barema valt van 0-2 kg. Wetende dat een Xbox controller ongeveer 300 gram weegt.
Als mn' tegenwoordig iets moet gaan verzenden moet men bijna al even veel gaan aanrekening voor de verzending als voor het pakket.
Heeft er iemand alternatieven voor dit?
Ik ben al gestopt met bv speciale postenvloppen te kopen. Ik gebruik nu gewoon minder geprijsde bruine envloppen.
Waarom? Omdat mensen beginnen zeveren dat ik teveel reken voor de postage maar echter zoals hier tevoreren gemeld reken ik zelfs te weinig
Iemand echter een idee waar je zaken als postdozen etc goedkoper kunt aanschaffen.
Zijn er ook goedkopere alternatieven dan de post? Want ik snap niet hoe een door het overheid gesteund bedrijf zo prijzen kan doorrekenen naar zin clienteel..
Hun nieuwe beleid is dat je kilo post btw kunt tracken. Toen ik hier achter vroeg zeiden ze dat het systeem nog niet op punt stond. Maar je betaalde er echter al voor.
----
**Om dan nog maar te zwijgen van dat lomp systeem van ticketje trekken voor in de wachtlijn te staan. Zelfs als er maar één man aan een lokket staat en er zijn drie loketten open; wordt er gevraagd een ticketje te trekken.
Dat is dus pure onzin.. Dit zal de wachttijden helemaal niet verbeteren aan de post.
greets
Opslagen is blijkbaar een constante trend die niet wordt stopgezet.
Ik weet nu niet of dit nieuw is maar bv.
Ik ging vandaag een x box controller versturen. Ik kocht daar een juist passende post doos; deed het nodige; kreeg je rekening gepresenteerd.
5.50 E voor deze verzending... Dat is toch nietmeer normaal zeker?
Ik stelde vast dat ze nu over een nieuw kilopost systeem beschikken.
Namelijk dat je in een barema valt van 0-2 kg. Wetende dat een Xbox controller ongeveer 300 gram weegt.
Als mn' tegenwoordig iets moet gaan verzenden moet men bijna al even veel gaan aanrekening voor de verzending als voor het pakket.
Heeft er iemand alternatieven voor dit?
Ik ben al gestopt met bv speciale postenvloppen te kopen. Ik gebruik nu gewoon minder geprijsde bruine envloppen.
Waarom? Omdat mensen beginnen zeveren dat ik teveel reken voor de postage maar echter zoals hier tevoreren gemeld reken ik zelfs te weinig
Iemand echter een idee waar je zaken als postdozen etc goedkoper kunt aanschaffen.
Zijn er ook goedkopere alternatieven dan de post? Want ik snap niet hoe een door het overheid gesteund bedrijf zo prijzen kan doorrekenen naar zin clienteel..
Hun nieuwe beleid is dat je kilo post btw kunt tracken. Toen ik hier achter vroeg zeiden ze dat het systeem nog niet op punt stond. Maar je betaalde er echter al voor.
----
**Om dan nog maar te zwijgen van dat lomp systeem van ticketje trekken voor in de wachtlijn te staan. Zelfs als er maar één man aan een lokket staat en er zijn drie loketten open; wordt er gevraagd een ticketje te trekken.
Dat is dus pure onzin.. Dit zal de wachttijden helemaal niet verbeteren aan de post.
greets
zo betaalde alleen uwe postzegel.