Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bootstrap

Legacy Member
hoe is die nieuwe supermarkt Alva eigenlijk? en qua prijs?
vergelijkbaar met aldi of met colruyt?

BlazeMusic

Legacy Member
Ik laat voor de eerste keer iets met Kiala opsturen, is het normaal dat het zo lang duurt?

18/01/2012 12:19 Wachten op gegevens ontvanger
18/01/2012 14:04 Gegevens van de ontvanger ingevoerd
18/01/2012 14:17 Pakket aangemeld door verzender en label geprint
21/01/2012 11:39 Pakket ingeleverd en onderweg naar het gewenste Kiala Punt
25/01/2012 02:00 Pakket ontvangen in het Kiala sorteercentrum

MrKend54l

Legacy Member
bootstrap zei:
hoe is die nieuwe supermarkt Alva eigenlijk? en qua prijs?
vergelijkbaar met aldi of met colruyt?

Alvo zul je bedoelen.
Trouwens aldi en Colruyt kun je niet vergelijken. De 1 verkoopt merkproducten aan lage prijs en de andere verkoopt witte producten.

Lemme

Legacy Member
bootstrap zei:
hoe is die nieuwe supermarkt Alva eigenlijk? en qua prijs?
vergelijkbaar met aldi of met colruyt?

Alvo is eigenlijk niet echt een supermarktketen dacht ik. Het is meer een aankoopgroep. Het zijn meestal buurtwinkel(tje)s die samen aankopen om zo een betere prijs te bekomen.

Naar mijn ervaring zijn deze winkels duurder dan andere supermarkten (het zijn vaak van die winkels waar de bommakes naartoe gaan omdat ze daar dan iedereen kennen). Er is er 1 op 100 meter van mijn deur maar ik ga enkel naar daar als ik iets vergeten ben of als ik snel een paar dingen nodig heb. Maar dus nooit voor de grote inkopen.

bootstrap

Legacy Member
MrKend54l zei:
Alvo zul je bedoelen.
Trouwens aldi en Colruyt kun je niet vergelijken. De 1 verkoopt merkproducten aan lage prijs en de andere verkoopt witte producten.
daarom vraag ik toch, lijkt de Alvo het meest op aldi of lijkt die het meest op colruyt?

JohnnyricoMC

Legacy Member
kil911ler zei:
Is er een manier om al je berichten op de Frontpage op te zoeken?

In google ingeven:
Site:9lives.be "kil911ler zegt op"
No other way momenteel.

MrKend54l

Legacy Member
bootstrap zei:
daarom vraag ik toch, lijkt de Alvo het meest op aldi of lijkt die het meest op colruyt?

Alvo verkoopt merkproducten. Wel duurder als Colruyt uiteraard. Maar ze hebben ook een gamma witte producten.

Dinsdagland

Legacy Member
Kom net aan op mijn kot met een pakje friet en een bicky royal, klaar om te smullen. Doe mijn schoenen uit en zet mij in mijn zetel... LOOPT ER OPEENS EEN MUIS DOOR MIJN KAMER. Heb hem zien verdwijnen in een holletje aan mijn deur in de deur.

Best vergif leggen? Er ligt hier muizenvergif op kot, maar heb schrik dat hij bv het loodje legt in mijn muur en begint te stinken. Dus dacht ik aan een muizenval.

Mijn vraag: waar kan je deftige muizenvallen kopen?

Lorim

Legacy Member
Dinsdagland zei:
Kom net aan op mijn kot met een pakje friet en een bicky royal, klaar om te smullen. Doe mijn schoenen uit en zet mij in mijn zetel... LOOPT ER OPEENS EEN MUIS DOOR MIJN KAMER. Heb hem zien verdwijnen in een holletje aan mijn deur in de deur.

Best vergif leggen? Er ligt hier muizenvergif op kot, maar heb schrik dat hij bv het loodje legt in mijn muur en begint te stinken. Dus dacht ik aan een muizenval.

Mijn vraag: waar kan je deftige muizenvallen kopen?


Heb dat ook eens gehad. Werd wakker van getik van de regen op de ruiten. Dacht ik. 2 muizen gezellig aan het rondhuppelen op mijn vloer. Niet leuk om van wakker te worden.

heb gewoon gezocht langs waar ze konden binnenkomen en dat dan afgedekt. Toen ik weg ging van mijn kot heb ik dat weggehaald en waren er zelfs stukken uitgeknaagd. Heel gezellig.

Crashtestdummy

Legacy Member
Dinsdagland zei:
Mijn vraag: waar kan je deftige muizenvallen kopen?
der zitten er hier sedert een paar dagen hier ook in den tuin en kheb dan 2 muizevallen en een ratteval gekocht in den bricoplanet (van die spellementen die toeklappen da hun ingewanden rondvliegen als ze erop staan...

heb da gewoon in hun gangetjes gelegd die onder de muur gegraven zijn me wat eten derop en ze hebben ze simpelweg naar buiten geduwd, zonder dat ze zelfs dichtgeklapt zijn :doh:

User deleted

Legacy Member
Ik heb een Belgacom Comfort aansluiting voor internet. Het maandelijks volume is 100 GB.

Wat wordt bedoeld met 'maandelijks'?

=> Per kalendermaand. Aan het begin van de maand wordt de teller dus op 0 gezet.

of

=> De laatste 30 of 31 dagen. De teller wordt nooit op 0 gezet.

of

=> De laatste 30 of 31 dagen. De teller wordt op 0 gezet telkens na 30 of 31 dagen. Als je je abonnement afsloot op pakweg 14-11-2008 zal de teller iedere 14de van de maand op 0 gezet worden.


Welke van deze drie klopt? Of is het nóg anders?

Alvast bedankt.

User deleted

Legacy Member
tommie314 zei:
Niet echt wat ik wil. Ik zou een lijstje willen van de topics waar er ondertussen nieuwe berichten zijn gekomen sinds mijn laatste reactie.

Gebruikersinstellingen > Opties > Abonneren. Kies daar eender welke optie behalve de optie 'niet abonneren'. Op die manier verschijnen alle discussies waarin jij geantwoord hebt in het scherm Gebruikersinstellingen van zodra er een reactie is op gekomen.

Het spreekt voor zich dat dat wel pas is vanaf je voor die optie kiest. Discussies waarin je al eerder antwoordde zullen hier niet in worden opgenomen. Je kan je er wel - als je zo'n discussie tegenkomt - handmatig op abonneren (via 'Discussietools', boven aan de draad).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan