Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xDama

Legacy Member
Warezdude124 zei:
'betalingen gebeurd' enkel als je bedoelt tussen bank en PP, dan heb je gelijk (denkik)

Zowel ik heb al naar mijn account overgeschreven, als met mijn account betaalt, dusja :) En ik heb destijds ook die bevestiging gedaan, waarbij Paypal x-aantal cent overschrijft.


Maar bij mijn vorige betalingen stond er wel telkens meer geld op mijn rekening, dan hetgeen ik moest betalen, wat nu natuurlijk niet het geval is.

ryoudragon

Legacy Member
Je inschrijvingsgeld voor de hogeschool, dat hangt toch af van het aantal studiepunten dat je opneemt e?
Ze gaan mij hier toch geen bijna 600 euro laten betalen voor 1 vak van 6 studiepunten op een heel jaar e? O.O"

StanTem

Legacy Member
ryoudragon zei:
Je inschrijvingsgeld voor de hogeschool, dat hangt toch af van het aantal studiepunten dat je opneemt e?
Ze gaan mij hier toch geen bijna 600 euro laten betalen voor 1 vak van 6 studiepunten op een heel jaar e? O.O"

Hangt idd af van uw studiepunten.

ryoudragon

Legacy Member
StanTem zei:
Hangt idd af van uw studiepunten.

ja idd, ik heb het net gevonden op de site van Sovoarte. (had niet gedacht dat ze dat online zouden zetten.)

Artevelde blijft toch echt wel zot duur ivgl met de rest. Sowieso een kost van 63 euro en dan nog eens een kost van 8,6euro/SP

Afzetters :(

edit: BELANGRIJKE VRAAG: ... waar kan ik het filmpje vinden van de chocodief van Wimpix? :3

?therapy?

Legacy Member
Hoe bekom je filmposters?
Zou graag deze willen ophangen :) Ik vind het echt een machtige poster, maar kun je die ook ergens kopen of verkrijgen?

Djesmin

Legacy Member
Aan de (voor?)laatste brug voor de afrit Kruishoutem over de E-17 Gent-Kortrijk hangen er zo van die bakskes. Voor wat dienen die?

Carrion

Legacy Member
Iemand die nog de link heeft naar de foto met die belachelijke stakers die op café zaten?

Utred

Legacy Member
?therapy? zei:
Hoe bekom je filmposters?
Zou graag deze willen ophangen :) Ik vind het echt een machtige poster, maar kun je die ook ergens kopen of verkrijgen?

Vraag eens in een videotheek, met wat geluk krijg je er gratis 1 mee.

Anneke_

Legacy Member
In welke Leuvense winkel zou ik een goedkope MP3-speler kunnen kopen?

Bedankt :)

Dennoman

Legacy Member
Enkel redelijk dure ketens in Leuven over 't algemeen, maar in de Fnac zul je nog het meeste chance hebben denk ik.

JohnnyricoMC

Legacy Member
In Blokker zul je de goedkoopste wel vinden, maar dat zijn van die dingen die je nog goedkoper op dealextreme kan vinden.

Remi

Legacy Member
'k heb nen 3D TV van samsung maar de brilletjes die bijgeleverd zaten zijn nu niet geheel geschikt om bovenop mijn eigen bril te zetten. Heeft er iemand een positieve ervaering met een ander model dat gemakkelijker te gebruiken is voor brildragers?

Remi

Legacy Member
Sdc zei:
contactlenzen dragen.

goeike, daar had ik nog ni aan gedacht :hug:

ware het niet dat ik die niet in mijn ogen krijg en mijn oogconditie ook correcties nodig heeft die niet door contactlenzen kunnen verholpen worden ;)

Mephisto

Legacy Member
Mephisto zei:
Als ik een private server (listen) aanmaak om met 1à2 vrienden wat te gamen (eg killing floor), wat is dan ongeveer het gemiddeld upload verbruik? :unsure:

Bump...

Vandalize_

Legacy Member
Iemand een tipje om een gescheurde mondhoek te verhelpen ?
Dankzij het koude, kille weer :angry: krijg ik droge lippen, en natuurlijk ook een gescheurde mondhoek

Nauwelijks te zien, maar het is gewoon erg irritant als ik een koekje moet eten :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan