Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sluysen

Legacy Member
Ik ben op zoek naar de naam van een website.

Er staan verschillende site's zoals ibood, 1dayfly, ... in een overzicht. Kan nl site zijn.

sluysen

Legacy Member
Thx, wist niet meer dat er zoveel op stonden, grappige items ook wel, zoals Music pillow :p

Nas

Legacy Member
Bij het bakken van mijn vlees spat de boter altijd in het rond.
Ik laat mijn pan wat warm worden, gooi er boter in en dan het vlees.
Ik laat mijn vlees aan een kant garen, dan is er nog geen sprake van spatten, enkel als ik mijn vlees omdraai. Heel het aanrecht hangt dan vol met boter. Zelfs als het vuur op het laagste staat

Wat doe ik verkeerd?

Dastardly

Legacy Member
a143290 zei:
Ligt het aan mij of is de achtergrond van 9Lives veranderd? Als in: witte glow links en rechts o_O'

de achtergrondkleur is inderdaad veranderd. vroeger was dit donker grijs naast de achtergrond afbeelding. momenteel is het lichtgrijs (zelfde kleur als het grijs helemaal bovenaan standaard afbeelding).

still ugly as shit als ge een beetje deftige resolutie hebt :p donker grijs stoorde zelfs minder.

Morrissey

Legacy Member
Nas zei:
Bij het bakken van mijn vlees spat de boter altijd in het rond.
Ik laat mijn pan wat warm worden, gooi er boter in en dan het vlees.
Ik laat mijn vlees aan een kant garen, dan is er nog geen sprake van spatten, enkel als ik mijn vlees omdraai. Heel het aanrecht hangt dan vol met boter. Zelfs als het vuur op het laagste staat

Wat doe ik verkeerd?

Ge laat denk ik uw boter verbranden. Ge moet ze laten smelten, maar als ge te lang uw boter er in laat, gaat die verbranden en beginnen spetteren...

Boterkoek

Legacy Member
Kan je MW3 Elite op meerdere accounts gebruiken (op dezelfde playstation) of niet?

Sqarzz

Legacy Member
Morrissey zei:
Ge laat denk ik uw boter verbranden. Ge moet ze laten smelten, maar als ge te lang uw boter er in laat, gaat die verbranden en beginnen spetteren...
of de vorm van uw pan mss?
of u vuur staat te hoog?

moloko

Legacy Member
Als jullie een in-ear hoofdtelefoon gebruiken,hebben jullie dan last van oorproppen die vastzitten?Je stampt toch elke keer je oorsmeersel dieper in je oor.

Sqarzz

Legacy Member
een gemiddelde mens heeft ni zoveel oorsmeer dat het zich kan ophopen.
en een gemiddelde mens wast zich wel eens in de week.

JohnnyricoMC

Legacy Member
moloko zei:
Als jullie een in-ear hoofdtelefoon gebruiken,hebben jullie dan last van oorproppen die vastzitten?Je stampt toch elke keer je oorsmeersel dieper in je oor.

Daar bestaan oorstokjes met aan één uiteinde een lepeltje voor. Kunt ge wel bij een apotheker krijgen.

Sqarzz zei:
een gemiddelde mens heeft ni zoveel oorsmeer dat het zich kan ophopen.
en een gemiddelde mens wast zich wel eens in de week.

Gij richt de douchekraan speciaal in uw oor? :oink: De ene mens ontwikkelt meer oorsmeer dan de andere, en de ene droger dan de andere.

Lorrekvk

Legacy Member
Iemand die weet wat het juiste verschil is tussen de Permanente Eenheid en de Grote Wachten van de civiele bescherming?

Guazala

Legacy Member
Nas zei:
Bij het bakken van mijn vlees spat de boter altijd in het rond.
Ik laat mijn pan wat warm worden, gooi er boter in en dan het vlees.
Ik laat mijn vlees aan een kant garen, dan is er nog geen sprake van spatten, enkel als ik mijn vlees omdraai. Heel het aanrecht hangt dan vol met boter. Zelfs als het vuur op het laagste staat

Wat doe ik verkeerd?

Is dat niet gewoon omdat die boter ondertussen al veel heter is?
Om je boter niet te laten verbranden moet je zorgen dat je pan helemaal vol ligt, dus meer vleesje of minder panneke gebruiken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan