Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

u4ea

Legacy Member
Weet er iemand hoe je foobar 2000 minimized to tray opstart ipv het vensterke te openen?

Tonerider

Legacy Member
heel onnozele vraag: als ik op amazon naar touchpen kijk dan merk ik dat er bij sommige pennen verwezen wordt naar 1 bepaalde gsm. Is er dan een verschil tussen die pennen of is dit puur marketing?

Sqarzz

Legacy Member
marketing vriend, elk gsm merk heeft natuurlijk zijn eigen vaste pennetjes-fabrikant..

Muscleduck

Legacy Member
Het enige waar je moet op letten is welk soort touchscreen je hebt.

syndrom

Legacy Member
kunt ge eigenlijk met uw kwijtschriften van den dokter in gelijk welk ziekenfondskantoor binnenstappen, of moet dat in de gemeente waar je woont? (in mijn geval de CM).

Heb geen enveloppen meer, en die moeten eigenlijk dringend binnen.

Tonerider

Legacy Member
Muscleduck zei:
Het enige waar je moet op letten is welk soort touchscreen je hebt.

mijne gsm heeft een resistive touchscreen. Is dat hetzelfde als dat van een ipod touch 4gen?

Wolfken

Legacy Member
Bij de smartphones met touchscreen heb je twee soorten schermen:
- Resistive: Vooral bij oudere gsms en pocket pc's, daarvoor gebruik je gewoon een touchpen met een harde punt.
- Capacitive: Gehard glas, dikwijls multitouch, zoals op een apple phone, hiervoor gebruik je een touchpen met een rubberen punt.

dibo

Legacy Member
syndrom zei:
kunt ge eigenlijk met uw kwijtschriften van den dokter in gelijk welk ziekenfondskantoor binnenstappen, of moet dat in de gemeente waar je woont? (in mijn geval de CM).

Heb geen enveloppen meer, en die moeten eigenlijk dringend binnen.
Mag overal.

Tonerider

Legacy Member
Wolfken zei:
Bij de smartphones met touchscreen heb je twee soorten schermen:
- Resistive: Vooral bij oudere gsms en pocket pc's, daarvoor gebruik je gewoon een touchpen met een harde punt.
- Capacitive: Gehard glas, dikwijls multitouch, zoals op een apple phone, hiervoor gebruik je een touchpen met een rubberen punt.
ok, thanks. Heb net even met de achterkant van een stylo geprobeerd op m'n gsm en dat werkt, bij de ipod niet. Dus moet ik enkel 1tje kopen voor capacitive en waarschijnlijk werkt dat dan ook wel op de gsm. Merci.

Nas

Legacy Member
Kan me iemand een link sturen met een Nederlandse guide hoe ik mijn gsm moet rooten?
Aangezien die SuperOneClick aan geen kanten werkt (telkens 'reageert niet').

Tonerider

Legacy Member
zijn oem geheugenkaartjes (microsdhc) veilig om te kopen? Of is het beter een merk te kopen. Merk dat er op ebay veel oem kaartjes worden aangeboden. Probleem is dat de verkopers met merk kaartjes veel slechte feedback hebben en enkele oem verkopers 100% goede verkoop.
Feedback zegt natuurlijjk meer over de verkoper dan het product, maar nu twijfel ik toch.

MangleR

Legacy Member
Is er ergens een pokeravond in de streek van Izegem/Ingelmunster deze avond? Of zijn er nog 2 vrije spelers te vinden?! grz

Tristan

Legacy Member
Nas zei:
Kan me iemand een link sturen met een Nederlandse guide hoe ik mijn gsm moet rooten?
Aangezien die SuperOneClick aan geen kanten werkt (telkens 'reageert niet').
Sure, misschien kan het handig zijn te vermelden welke gsm je hebt :)

Sdc zei:
zijn oem geheugenkaartjes (microsdhc) veilig om te kopen? Of is het beter een merk te kopen. Merk dat er op ebay veel oem kaartjes worden aangeboden. Probleem is dat de verkopers met merk kaartjes veel slechte feedback hebben en enkele oem verkopers 100% goede verkoop.
Feedback zegt natuurlijjk meer over de verkoper dan het product, maar nu twijfel ik toch.

Ik zou eerder gaan naar de merkkaartjes, puur omdat deze een gevoel van kwaliteit geven, als is dat misschien niet zo. Kaartjes koop ik eigenlijk liever niet via ebay, maar via een eshop, zodat je er ergens ook zeker van bent dat het geen namaakkaartjes zijn :)

Tonerider

Legacy Member
Tristan zei:
Sure, misschien kan het handig zijn te vermelden welke gsm je hebt :)



Ik zou eerder gaan naar de merkkaartjes, puur omdat deze een gevoel van kwaliteit geven, als is dat misschien niet zo. Kaartjes koop ik eigenlijk liever niet via ebay, maar via een eshop, zodat je er ergens ook zeker van bent dat het geen namaakkaartjes zijn :)
welke eshop gebruik je?

EDIT: heb ze redelijk goedkoop gevonden bij play.com. 17euro. Bij thehut.com:36euro voor 16gb :crazy: :eek:

Tristan

Legacy Member
Sdc zei:
welke eshop gebruik je?

EDIT: heb ze redelijk goedkoop gevonden bij play.com. 17euro. Bij thehut.com:36euro voor 16gb :crazy: :eek:

Verstuurd play.com elektronica naar de euro-zone? Software alleszins niet :)

Général Zantas

Legacy Member
Ben ik den enige die tegen de rand van de wc-pot pist om niet dat mottig geluidje te horen van die pisstraal int water?

hydrotherion

Legacy Member
zijn oem geheugenkaartjes (microsdhc) veilig om te kopen? Of is het beter een merk te kopen. Merk dat er op ebay veel oem kaartjes worden aangeboden. Probleem is dat de verkopers met merk kaartjes veel slechte feedback hebben en enkele oem verkopers 100% goede verkoop.
Feedback zegt natuurlijjk meer over de verkoper dan het product, maar nu twijfel ik toch.




Verleden maand deze micro sd gekocht:

Samsung MB-MSAGAEU 16GB Essential Class 6 MicroSD Card: Amazon.co.uk: Electronics


Supersnel en stabiel. Apps, muziek en fotos staan allemaal op mijn SD en snelheid is uitstekend.

Ik kocht ook liever een merk kaartje van een Eshop dan via Ebay. Maar zelfs op amazon zijn er third party sellers die nep kaartjes verkopen.

Dealextreme heeft er ook van Kingston en die zijn naar schijnt ook echt. Maar ik wou niet zo lang wachten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan