Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Muscleduck zei:Het enige waar je moet op letten is welk soort touchscreen je hebt.
Mag overal.syndrom zei:kunt ge eigenlijk met uw kwijtschriften van den dokter in gelijk welk ziekenfondskantoor binnenstappen, of moet dat in de gemeente waar je woont? (in mijn geval de CM).
Heb geen enveloppen meer, en die moeten eigenlijk dringend binnen.
ok, thanks. Heb net even met de achterkant van een stylo geprobeerd op m'n gsm en dat werkt, bij de ipod niet. Dus moet ik enkel 1tje kopen voor capacitive en waarschijnlijk werkt dat dan ook wel op de gsm. Merci.Wolfken zei:Bij de smartphones met touchscreen heb je twee soorten schermen:
- Resistive: Vooral bij oudere gsms en pocket pc's, daarvoor gebruik je gewoon een touchpen met een harde punt.
- Capacitive: Gehard glas, dikwijls multitouch, zoals op een apple phone, hiervoor gebruik je een touchpen met een rubberen punt.
Sure, misschien kan het handig zijn te vermelden welke gsm je hebtNas zei:Kan me iemand een link sturen met een Nederlandse guide hoe ik mijn gsm moet rooten?
Aangezien die SuperOneClick aan geen kanten werkt (telkens 'reageert niet').

Sdc zei:zijn oem geheugenkaartjes (microsdhc) veilig om te kopen? Of is het beter een merk te kopen. Merk dat er op ebay veel oem kaartjes worden aangeboden. Probleem is dat de verkopers met merk kaartjes veel slechte feedback hebben en enkele oem verkopers 100% goede verkoop.
Feedback zegt natuurlijjk meer over de verkoper dan het product, maar nu twijfel ik toch.

welke eshop gebruik je?Tristan zei:Sure, misschien kan het handig zijn te vermelden welke gsm je hebt
Ik zou eerder gaan naar de merkkaartjes, puur omdat deze een gevoel van kwaliteit geven, als is dat misschien niet zo. Kaartjes koop ik eigenlijk liever niet via ebay, maar via een eshop, zodat je er ergens ook zeker van bent dat het geen namaakkaartjes zijn![]()

Sdc zei:welke eshop gebruik je?
EDIT: heb ze redelijk goedkoop gevonden bij play.com. 17euro. Bij thehut.com:36euro voor 16gb![]()
![]()

Tristan zei:Sure, misschien kan het handig zijn te vermelden welke gsm je hebt^
Rhandd zei:Ben ik den enige die tegen de rand van de wc-pot pist om niet dat mottig geluidje te horen van die pisstraal int water?
blijkbaar niet dus. :doh:Tristan zei:Verstuurd play.com elektronica naar de euro-zone? Software alleszins niet![]()
zijn oem geheugenkaartjes (microsdhc) veilig om te kopen? Of is het beter een merk te kopen. Merk dat er op ebay veel oem kaartjes worden aangeboden. Probleem is dat de verkopers met merk kaartjes veel slechte feedback hebben en enkele oem verkopers 100% goede verkoop.
Feedback zegt natuurlijjk meer over de verkoper dan het product, maar nu twijfel ik toch.