Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dawg (oi22) zei:Zijn MediaMarkt en Saturn hetzelfde?
Ik ken iemand die onlangs een tv kocht in de mediamarkt voor 699,- . Ik ging naar de Saturn voor dezelfde tv (omdat ik altijd hoor mediamarkt = saturn) en de tv stond daar ook...aan 899,-
Als ik nu zou zeggen tegen de Saturn dat diezelfde tv in MM staat voor 699,-...zouden ze de prijs verlagen? Of ben ik verkeerd?
Dawg (oi22) zei:Zijn MediaMarkt en Saturn hetzelfde?
Ik ken iemand die onlangs een tv kocht in de mediamarkt voor 699,- . Ik ging naar de Saturn voor dezelfde tv (omdat ik altijd hoor mediamarkt = saturn) en de tv stond daar ook...aan 899,-
Als ik nu zou zeggen tegen de Saturn dat diezelfde tv in MM staat voor 699,-...zouden ze de prijs verlagen? Of ben ik verkeerd?
Alteration zei:Heeft wraak ook maar één voordeel ?
Stel dat uw 'slachtoffer' niet weet wat'm overkwam, laat staan dat gij het waart.
Dat nananananaa-gevoel is er dan niet en dat knaagt. Maar tegelijkertijd, mocht ge het zeggen, draait ge u er ook een kloot mee af -_-

Alteration zei:Heeft wraak ook maar één voordeel ?
Stel dat uw 'slachtoffer' niet weet wat'm overkwam, laat staan dat gij het waart.
Dat nananananaa-gevoel is er dan niet en dat knaagt. Maar tegelijkertijd, mocht ge het zeggen, draait ge u er ook een kloot mee af -_-

Alteration zei:Maatschepje poeder en lepeltje honing in een kop. Dan heet water.
Nog een moeilijkheidsgraad, damn![]()
pinoken zei:Tenzij ge hem vermoord en hij heeft het geweten.![]()

Tibokio zei:Stond nekeer een artikeltje over in de Quest, 'k zal eens zien of ik hem hier nog heb...
edit: Hier is een internetartikel over wraak op de website van Quest: http://www.quest.nl/View/Full/138767/cmc_file_file
Maar de uitgave waar dat artikel instond heb ik niet meteen bij de hand![]()
Creeping Death zei:Het gaat vooral om de "goede werking" van de honing. Bij hoge temperaturen gaat deze verloren. Als ook een deel van de smaak.
Ik heb het trouwens gehoord van m'n oud buurman, die was imker. Jammer genoeg is de mens gestorven, dus ik kan het ni meer navragen.

piemel zei:iemand een idee hoe ge fatsoenlijk wax uit uw haren gewassen krijgt?
piemel zei:iemand een idee hoe ge fatsoenlijk wax uit uw haren gewassen krijgt?
Dreftpiemel zei:iemand een idee hoe ge fatsoenlijk wax uit uw haren gewassen krijgt?
piemel zei:iemand een idee hoe ge fatsoenlijk wax uit uw haren gewassen krijgt?
Bij mij is da tegen het einde van de dag bijna vanzelf weg en wat er nog op zit gaat er met een keer haren wassen uit.Boterpiemel zei:iemand een idee hoe ge fatsoenlijk wax uit uw haren gewassen krijgt?
MisterX334 zei:ik heb een heleboel boeken in nieuwstaat die ik zou willen verkopen. Weet iemand misschien hoeveel percent van de nieuwprijs je krijgt bij De Slegte?

