Pfft, er zit hier nu al enkele maanden een of ander beest in het bos en ik kan maar niet achterhalen wat het is.
1) Ge ziet het nooit
2) Sommige nachten hoort ge het eens, andere nachten niet. De meeste nachten niet eigenlijk. Overdag hoort ge het nooit.
3) Als ge hem 's nachts hoort dan laat em gedurende ne minuut om de twee seconden een soort van "kreet" (een soort mislukt geblaf, maar met een hogere toon en langer (1 volledige sec)). Dat gebeurt max 1 keer per nacht dat ge hem kunt horen.
4) Aan de reactie van m'n kat te zien weet hij wel over wat het gaat en is em er niet te enthousiast over

5) Em is ene keer tot op de straat hier gekomen met z'n gekreet, was helaas juist te laat om em te zien. Hij liep de straat door op een normaal "menselijk" tempo.
Iemand idee wat het kan zijn? Geen nood aan horrorinsinuaties

.