DaFreak
Legacy Member
Laat hier een berichtje achter als je niet helemaal tevreden bent met de "update" van TNG. Gelieve maar 1 bericht per man achter te laten en post alleen als je NIET tevreden bent met de huidige site. Zo kunnen de mods een idee krijgen van hoeveel mensen er nu eigenlijk problemen hebben met 9 lives en wie weet misschien kunnen ze nog enkele dingen aanpassen als we nuttige commentaar leveren. Gelieve niet los te barsten in geflame. Gewoon rustig effe overlopen wat jij graag veranderd zou zien.
De nieuws pagina
Is deze gebugged? De 3 berichten met foto die er nu opstaan lijken op de oude TNG stijl. Ik zou denken dat naar gelang er meer nieuws gepost word er terug 20 of meer items verschijnen zoals vroeger? Waar je dan ook weer vorige of volgende nieuws pagina kan kiezen onderaan? Ook het lees meer knopje bij elk bericht vind ik niet zo geslaagd. Vroeger ontbeet ik altijd achter mijn computer en moest ik gewoon altijd even scrollen. Nu moet ik bij elke nieuwsje er nog eens op klikken en dan weer terug voor het volgende bericht
De comments
Dat de rest van de site zo wit is kan me eigenlijk niet zoveel schelen maar de comments vind ik wel heel wit
Ook het feit dat de comments nu verdeeld staan over meerdere paginas vind ik precies niet zo fantastisch.
Ik wil ook nog wel even meegeven dat er veel nuttige toevoegingen zijn gebeurt zoals de opmaak balk en je persoonlijke space enzo van die dingen. Neem deze kritiek dus niet te persoonlijk. Jullie hebben er natuurlijk veel werk in gestoken dus ik begrijp dat dit misschien zwaar aankomt om al deze negatieve reacties hier te lezen.
De nieuws pagina
Is deze gebugged? De 3 berichten met foto die er nu opstaan lijken op de oude TNG stijl. Ik zou denken dat naar gelang er meer nieuws gepost word er terug 20 of meer items verschijnen zoals vroeger? Waar je dan ook weer vorige of volgende nieuws pagina kan kiezen onderaan? Ook het lees meer knopje bij elk bericht vind ik niet zo geslaagd. Vroeger ontbeet ik altijd achter mijn computer en moest ik gewoon altijd even scrollen. Nu moet ik bij elke nieuwsje er nog eens op klikken en dan weer terug voor het volgende bericht

De comments
Dat de rest van de site zo wit is kan me eigenlijk niet zoveel schelen maar de comments vind ik wel heel wit
Ook het feit dat de comments nu verdeeld staan over meerdere paginas vind ik precies niet zo fantastisch.Ik wil ook nog wel even meegeven dat er veel nuttige toevoegingen zijn gebeurt zoals de opmaak balk en je persoonlijke space enzo van die dingen. Neem deze kritiek dus niet te persoonlijk. Jullie hebben er natuurlijk veel werk in gestoken dus ik begrijp dat dit misschien zwaar aankomt om al deze negatieve reacties hier te lezen.