Doom_Knight
Legacy Member
Hoi piepeloi,
Ik weet niet waar ik deze thread moet neerpoten, dus doe ik het hier maar.
Ik ben geïnteresseerd in jullie meningen over de donkere toren, het magnum opus van Stephen King.
Zelf ben ik ze voor de 2e keer aan het lezen (zit halverwege "de scherpschutter")
Ik vind de boeken echt de max, zeker de eerste 4.
Wat is jullie mening?
Ik weet niet waar ik deze thread moet neerpoten, dus doe ik het hier maar.
Ik ben geïnteresseerd in jullie meningen over de donkere toren, het magnum opus van Stephen King.
Zelf ben ik ze voor de 2e keer aan het lezen (zit halverwege "de scherpschutter")
Ik vind de boeken echt de max, zeker de eerste 4.
Wat is jullie mening?
