Archief - de Big Big brother thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Suphafly

Legacy Member
hoe belachelijk hoe sommige mensen reageren op BB
is een programma zoals een ander
precies of iemand die er naar kijkt minderwaardig is ofzo
ma soit :p

- Paulus -

Legacy Member
Verdacht, op ons school kwam er ook ne kerel genaamd kenny spreken over HIV.
En die was toevallig ook 25. :sop:

Blue-Bora

Legacy Member
Ik kijk er wel af en toe naar, en al diegene die der hier over zitten zagen durf k wedden da er 80% er ook naar kijkt.
Elk jaar opnieuw heeft de BB-reeks een zeer hoog aantal kijkcijfers,en als ik da hier zo lees dan is 90% van jullie ertegen.....yeah right.

Das zo van die "school-mentaliteit" hier.
Als ge op school zegt da ge ernaar kijkt word ge uitgelachen door andere die er prolly ook naar kijken :D

Soit.....noem mij hersenloos, maar ik kijk ernaar.

Grtz

Preske

Legacy Member
RaZoR be zei:

Javier De Rijcke, "organisator" van mister antwerpen.
Hij is met het prijzengeld gaan lopen, heeft prijzen gestolen van kandidaten. Toen ze hem dermee confronteerden en dreigden op te stappen, chanteerde hij hun dat ze de prijzen pas terug kregen als ze in de wedstrijd bleven.

D-1337

Legacy Member
preske zei:
Javier De Rijcke, "organisator" van mister antwerpen.
Hij is met het prijzengeld gaan lopen, heeft prijzen gestolen van kandidaten. Toen ze hem dermee confronteerden en dreigden op te stappen, chanteerde hij hun dat ze de prijzen pas terug kregen als ze in de wedstrijd bleven.

zit die ******* daar ook in :p
die heeft echt zo een gezicht om op te sch*ten.
+ zat bij zo een geflopte belgische boysband ^^

enZiiime

Legacy Member
D-1337 zei:
zit die ******* daar ook in :p
die heeft echt zo een gezicht om op te sch*ten.
+ zat bij zo een geflopte belgische boysband ^^


Kende gij 1 boysband die niet is geflopt :/?

GaMe®

Legacy Member
preske zei:
Javier De Rijcke, "organisator" van mister antwerpen.
Hij is met het prijzengeld gaan lopen, heeft prijzen gestolen van kandidaten. Toen ze hem dermee confronteerden en dreigden op te stappen, chanteerde hij hun dat ze de prijzen pas terug kregen als ze in de wedstrijd bleven.
Op de site staat dat er geen javier in zit :unsure:

Preske

Legacy Member
GaMe® zei:
Op de site staat dat er geen javier in zit :unsure:

er zijn twee verdiepingen.
die zwangere vrouw zit boven op de 1ste verdieping, met 2 onbekende personen. 1 dervan is ondertussen al "ontmaskerd" als javier.

Seek&Destroy

Legacy Member
Als ik nu eens goed kijk blijkt dat ik die Sandra toch ook al nog gezien heb, maar weet niet van waar.

GaMe®

Legacy Member
preske zei:
er zijn twee verdiepingen.
die zwangere vrouw zit boven op de 1ste verdieping, met 2 onbekende personen. 1 dervan is ondertussen al "ontmaskerd" als javier.
Waarom zijn er 2 verdiepen en wat doen die 2 onbekende personen daar?

Preske

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
Kende gij 1 boysband die niet is geflopt :/?

touché :p

maar sommige boysbands hebben wel effectief succes voor enige (lange) tijd, wanneer ze dan stoppen zijn ze ofwel niet meer populair of te oud, of hebben ze het hoog in hun bolleke gekregen en willen ze solo verder gaan, waarna ze nog sneller floppen (enige waardige uitzondering = robbie williams)

de boysband van javier was haast direct geflopt :)

GaMe® zei:
Waarom zijn er 2 verdiepen en wat doen die 2 onbekende personen daar?

weet ik het, ik lees ook ma wat er in de krant staat :)

Seek&Destroy

Legacy Member
die 2 onbekenden met zwangere vrouw komen er later terug bij denk ik

RaZoR be

Legacy Member
op de livestream zijn ze idd bezig met te discussiere da er een koppel is enz...
en da ze boven vanaales horen

pieta

Legacy Member
ben de herhaling aant zien, en omg, die harris, kzie em 5 minuten en kzou em al kunnen slaan...

Seek&Destroy

Legacy Member
ik ben ff de livestream aant zien, diene harris steekt weeral tegen:doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan