Archief - Creepy Slime: gevaarlijk?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frado2005

Legacy Member
Hi,

Je kent zulke potjes wel. Je hebt ze in alle kleuren en bevatten zo'n "creepy slime" substantie.

Nu, ik vroeg me eens af hoe gevaarlijk dit is voor ons. K'heb het hier met name van reacties op je huid enz, of gevolgen moest je een deel inslikken :sop:

:)

boogje

Legacy Member
ik zou het niet opvreten als ik van u was, maar voor zover ik nog weet is de nieuwste luchtverfrisser, wc-eend en je nieuwe tv ook niet bepaald gezond voor je maag:unsure:

heb zoiets vroeger eens gemaakt in een of ander labo ( met de klas), en ze zeiden dat dat voor de huid ongevaarlijk was

TheCrow7

Legacy Member
Het zal wel bepaalde tests hebben moeten doorstaan, anders komt dat hier niet zomaar op de markt.

Over dat inslikken, ja kijk er zijn wel meerdere dingen die je best niet inslikt. Een beetje gezond verstand gebruiken eh.

Mr.Anderson

Legacy Member
Kdenk nie echt dat het schadelijk is... das vooral gemaakt voor de kleine kinderen, daar spelen ze graag mee :) Kdenk als ge da inslikt da ge gwn wa krampen gaat hebben fzo. Natuurlijk beter niet inslikken hé.

pina

Legacy Member
dat is hetzelfde als met boetseerklei. Dat lijkt mij veel aantrekkelijker om op te eten, vooral als je er een hambruger of ijsje van kan van maken. Dat is geloof ik wel niet gevaarlijk als je het opeet.

Preske

Legacy Member
frado2005 zei:
Hi,

Je kent zulke potjes wel. Je hebt ze in alle kleuren en bevatten zo'n "creepy slime" substantie.

Nu, ik vroeg me eens af hoe gevaarlijk dit is voor ons. K'heb het hier met name van reacties op je huid enz, of gevolgen moest je een deel inslikken :sop:

:)

Reacties op de huid... jah da zijn de uitzonderingen hé.
Laten we zeggen dat dat maar een heel klein percentage is van de kinderen/mensen die er last van heeft.

SupradynE

Legacy Member
pina zei:
dat is hetzelfde als met boetseerklei. Dat lijkt mij veel aantrekkelijker om op te eten, vooral als je er een hambruger of ijsje van kan van maken. Dat is geloof ik wel niet gevaarlijk als je het opeet.

Het ziet er idd aantrekkelijk uit om op te eten.

Veel kinderen,net zoals ik vroeger,zullen dat wel is in hun mond steken om te proeven,ma spuwen da snel weer uit want die smaak is echt ni aangenaam.

En zelfs als ze het zouden inslikken,heel veel kwaad zal da ni kunnen anders zetten ze da ni in de winkelrekken bij de kinderenafdeling

EazY

Legacy Member
'k zou toch mijn kind daar niet mee laten spelen, zeker niet als hij nog wat jong is. Idem met boetseerklei. Toch niet als er niemand op hem let ofzo..

maxdevis

Legacy Member
misschien zit er latex in en heb je een latex-allergie

Yo-Han

Legacy Member
Er is wel een plaats waar creepy slime ALTIJD gevaarlijk is!


in films ;)

metaphore

Legacy Member
kheb vroeger ook massas play-doh in mijne mond gehad
ik herinner mij die smaak nog perfect :p

maar nooit blijvende letsels aan overgehouden precies :)

Anvilke

Legacy Member
@ metaphore; we gaan daar niet op antwoorden ;P j/k

OT: toen dak u post zag moestek denken ' em eeft et ingeslikt mr durft et nie zegge '...klopt da? :p

DBK

Legacy Member
ik kan je wel vertellen dat je zoiets niet snel uit je haar krijgt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan