Wees realistisch. Veel jongeren gaan niets moeten weten van dit vaccin, net zoals ze lak hebben aan maatregelen en afstand bewaren.
Gebruik dat vaccin dan voor ouderen, risicogroepen en mensen die in gezondheidszorg werken die het wel gaan willen en bij welke het ook een groter verschil zou maken.
Bij jongeren kan dan de gewone immuniteit zijn gang gaan zonder dat veel last zal veroorzaken voor de gezondheidszorg. Het zijn dan eerder uitzondering die nog in het ziekenhuis zouden belanden.
Kinderen en tieners hebben al helemaal geen nood aan de vaccins, buiten mss paar risicogroepen.
stungunner zei:
Mijn statement daarrond was dan ook sarcastisch bedoeld hé. Net omdat Nesjamag degene is die het hele land in lockdown zou of wou zetten voor 6 maand of meer.
Zes weken volledige lockdown zou idd voldoende zijn. Maar is ondertussen duidelijk compleet onrealistisch in westerse landen.