stop met babbelen over boormachines

Ik ga geen boormachine huren. Ik zit nu al aan 300 euro voor die digitale tv, ik ga daar niet nog eens 30 euro of meer aanhangen voor een dom gaatje.
Ja, ik huur het appartement. Maar eigenlijk mag ik al blij zijn dat ik van m'n huisbaas die 'verbouwingen' mag doen. Laat staan dat ik vraag hem die verbouwingen te laten doen, voor iets dat eigenlijk niet nodig is.
Maar ik dacht dat telenet zo'n wandcontactdoosje aan die kabel moest plaatsen, waar je een stekker voor distributie en radio kan insteken. Of hangen ze juist zo'n fiche aan die kabel die dan op die telenet bakjes wordt geschroefd ?
edit: ik moet hem niet aansluiten op dat verdeelpunt, telenet doet dat. Aan de telefoon zeiden ze juist hetvolgende: boor een gat in je gevelmuur van boven naar onder zodat het water niet naar binnen kan als het regent, en trek daardoor een zwarte telenet interkabel pe6 die loopt tot aan het verdeelpunt. Al de rest doet telenet zelf.