Archief - citytrip, weekendje weg,..

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dakantochnie

Legacy Member
[-3nvi-] zei:
Wat versta je onder de belangrijkste dingen? heel veel moet ik nog niet weten anders is het plezier van ontdekken eraf :p Ik wou gewoon een indruk krijgen van mensen die het al gedaan hadden en nog een paar andere steden te horen krijgen;)
Verbleven jullie in een hotel?
Wij verbleven in het Brunnel hotel, wat wel en niet aan te raden valt. Het is zeer centraal gelegen dus dat is wel mooi meegenomen, maar het personeel hun talenkennis is maar zwak en het heeft niet de perfectie die ketens zoals Novotel wel hebben.

ComputerVISTA

Legacy Member
maxdevis zei:
:rofl: :rofl:

wie gaat er nu in van die ketens slapen


seconded, man heb er een paar keer ingezeten toen we nog op reis gingen met de ouders, altijd slecht geweest, kamers niet opgeruimd, overal vuiligheid en dat in eentje in't midden van Parijs. Daar zie je mij nooit meer.

En het Engels was triestig!

Plut0r

Legacy Member
dakantochnie zei:
Parijs is zo'n onderschatte stad. Daar kan je nu eens letterlijk drie weken aan een stuk blijven en constant nieuwe gebieden, gebouwen en musea bezoeken, ongelooflijk hoeveel daar te zien is. Het heeft ook een enorme sfeer he. Ik was daar toen het +35°C was deze zomer, en als je dan staat te pootje baden in de fonteinen onder de indrukwekkende eifeltoren dan is dat gewoon uniek (zeker wanneer ze dan 's avonds nog eens concerten eronder houden). Hun boottochten op de Seine zijn ook zo geweldig trouwens.

Maar goed, daar ging het hier niet over. :p

Ik kan met u babbelen :cool:

stream187

Legacy Member
Iemand toevallig al eens een city trip naar Rotterdam gedaan? Dit weekend ga ik ernaartoe, en alhoewel we al paar dingen op het oog heben hebben zoals winkelen, maritiem museum, holland casino, .. kan ik altijd wa tips gebruiken qua bezienswaardigheden of leuke restaurantjes.

Dakantochnie

Legacy Member
maxdevis zei:
:rofl: :rofl:

wie gaat er nu in van die ketens slapen
Die ketens zijn enorm goed qua standaarden (en ik heb er ongeveer al een stuk of 40, 50 keer in geslapen dus over zowat heel Europa dus ik weet wel wat ik zeg). Ibis hetzelfde. Zeer netjes, zeer verzorgd voor een goede prijs. De algemene tevredenheidscijfers van kleine hotelletjes zijn dikwijls trouwens minder dan die van ketens (en dat verzin ik niet). Kiezen voor een keten is gewoon verstandig.

ComputerVISTA zei:
seconded, man heb er een paar keer ingezeten toen we nog op reis gingen met de ouders, altijd slecht geweest, kamers niet opgeruimd, overal vuiligheid en dat in eentje in't midden van Parijs. Daar zie je mij nooit meer.

En het Engels was triestig!
Nooit problemen mee gehad.

stream187 zei:
Iemand toevallig al eens een city trip naar Rotterdam gedaan? Dit weekend ga ik ernaartoe, en alhoewel we al paar dingen op het oog heben hebben zoals winkelen, maritiem museum, holland casino, .. kan ik altijd wa tips gebruiken qua bezienswaardigheden of leuke restaurantjes.
Ik ben daar al wel eens geweest, ik zal vanavond nog is nakijken wat wij daar gedaan hebben. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan