Parijs is zo'n onderschatte stad. Daar kan je nu eens letterlijk drie weken aan een stuk blijven en constant nieuwe gebieden, gebouwen en musea bezoeken, ongelooflijk hoeveel daar te zien is. Het heeft ook een enorme sfeer he. Ik was daar toen het +35°C was deze zomer, en als je dan staat te pootje baden in de fonteinen onder de indrukwekkende eifeltoren dan is dat gewoon uniek (zeker wanneer ze dan 's avonds nog eens concerten eronder houden). Hun boottochten op de Seine zijn ook zo geweldig trouwens.
Maar goed, daar ging het hier niet over.