DevFred
Legacy Member
http://www.youtube.com/watch?v=9muAkztwLQo
Vindt dit maar zeer spijtig, zeker omdat ik hier een Linksys WAG300N gebruik. Niet aangenaam om te horen dat ze het eigelijk nooit wilde als ze wisten dat thuis networking zo ging zijn.
Vindt dit maar zeer spijtig, zeker omdat ik hier een Linksys WAG300N gebruik. Niet aangenaam om te horen dat ze het eigelijk nooit wilde als ze wisten dat thuis networking zo ging zijn.
.