chosen1
Legacy Member
wij hebben hier thuis sinds november een jacuzzi waar elke week 2 chloortabletten in gedaan moeten worden.
nu testte ik juist het water en het chloorgehalte is een beetje te hoog naar mijn zin!
hoe kan ik er het beste voor zorgen dat dat chloorgehalte daalt? jacuzzi laten open staan en laten verdampen? gewoon wachten en geen nieuw chloor in doen?
nu testte ik juist het water en het chloorgehalte is een beetje te hoog naar mijn zin!
hoe kan ik er het beste voor zorgen dat dat chloorgehalte daalt? jacuzzi laten open staan en laten verdampen? gewoon wachten en geen nieuw chloor in doen?

)
