Selderijstok
Legacy Member
Waarschijnlijk verkeerde topic, maar het paste ook niet echt in de hardware sectie
.
Weet iemand hoe je aan cell broadcasting kan doen met je eigen telefoon? Als ik zoek op google krijg ik altijd pagina's met "De grote netwerken gaan meer en meer gebruik maken van cell broadcasting...blablabla" maar ik vind niks over hoe je zelf zo'n dingen kan versturen naar iemand.
iemand een link, info hierover?
Ik zou dit namelijk heel goed kunnen gebruiken.
Dank
. Weet iemand hoe je aan cell broadcasting kan doen met je eigen telefoon? Als ik zoek op google krijg ik altijd pagina's met "De grote netwerken gaan meer en meer gebruik maken van cell broadcasting...blablabla" maar ik vind niks over hoe je zelf zo'n dingen kan versturen naar iemand.
iemand een link, info hierover?
Ik zou dit namelijk heel goed kunnen gebruiken.
Dank




