CyberOps
Legacy Member
p!mp zei:nu we het toch over de kabel hebben. Wij hebben die 2 jaar geleden afgesloten, en telenet heeft dan een brief geschreven van 'we komen die binnen de x aantal weken afsluiten'. 2 jaar later hebben wij nog altijd tv en het ziet er niet naar uit dat die binnekort afgesloten zal worden. Kunnen wij hiervoor een boete krijgen? nietegenstaande dat we zelf gevraagd hebben om die af te sluiten en telenet een fout heeft gemaakt
horen, zien en zwijgen
