Beramode
Legacy Member
Wa iedereen hier ook beweert, realiteit zult ge mee moeten leren leven en romantiek(gevoelsleven om het maar ruim te zeggen) overkomt ook iedereen.
Iedereen gaat er anders mee om maar zeggen realiteit ftw of romantiek ftw
BS
ge zult er mee te maken krijgen of da ge nu in "echte" gevoelens gelooft of nie en wa ge er ook van denkt ge zult er net zo veel plezier en miserie aan hebben als iedereen
Iedereen gaat er anders mee om maar zeggen realiteit ftw of romantiek ftw
BS
ge zult er mee te maken krijgen of da ge nu in "echte" gevoelens gelooft of nie en wa ge er ook van denkt ge zult er net zo veel plezier en miserie aan hebben als iedereen
)