Archief - can't deal with this..

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Beramode

Legacy Member
Wa iedereen hier ook beweert, realiteit zult ge mee moeten leren leven en romantiek(gevoelsleven om het maar ruim te zeggen) overkomt ook iedereen.

Iedereen gaat er anders mee om maar zeggen realiteit ftw of romantiek ftw

BS:p ge zult er mee te maken krijgen of da ge nu in "echte" gevoelens gelooft of nie en wa ge er ook van denkt ge zult er net zo veel plezier en miserie aan hebben als iedereen

3lb4rt0

Legacy Member
Als het over romantiek gaat over de kunstperiode, zal als ik mij niet vergis iemand die voor romantiek kiest gewoon de realiteit willen ontvluchten omdat hij de realiteit niet aankan.

XoN`-

Legacy Member
snap ni wrom ge die 2 dialectisch tov elkaar plaats.

Kzie de tegenstelling ni drect ...

coap

Legacy Member
realiteit , het gegeven dat we ooit dood gaan en dat ik niet geloof in afterlife en dak da heel goe besef (i can't deal with that :) )

Gromme

Legacy Member
Geef mij maar fantasie.

Perfect om naar te vluchten, weg van de realiteit en het zou de romantiek ook nog eens kunnen bevorderen.

Moet ik absoluut kiezen tussen realiteit & romantiek, dan ga ik voor romantiek all the way.

stoomboot

Legacy Member
XoN`- zei:
& romantiek is realiteit :p

Eerder een belachelijk miniscuul deel van de realiteit, aangezien het niet meer is dan een chemische reactie waardoor we ons in een bepaalde gevoelsstatus bevinden.

Virz

Legacy Member
nielseke zei:
Eerder een belachelijk miniscuul deel van de realiteit, aangezien het niet meer is dan een chemische reactie waardoor we ons in een bepaalde gevoelsstatus bevinden.

Nice try using them pretty words!

^^pathfinder^^

Legacy Member
realiteit, en om makkelijk in slaap te geraken romantiek :):):)

Beramode

Legacy Member
nielseke zei:
Eerder een belachelijk miniscuul deel van de realiteit, aangezien het niet meer is dan een chemische reactie waardoor we ons in een bepaalde gevoelsstatus bevinden.


onze hele realiteit wordt bepaald door gevoelsstatussen, we zijn mensen geen robots :p

stoomboot

Legacy Member
Oh, wat heeft een fles cola in mijn koelkast te maken met mijn gevoelsstatus?

Enkel het menselijk handelen wordt door gevoelens bepaald.
'k weet ni hoe ruim uw opvatting is van realiteit, maar mijn gaat toch wat verder dan enkel het menselijk handelen.

night ghost 128 zei:
Dat is verliefdheid, niet romantiek.
Hmm, alle gevoelens worden teweeg gebracht door chemische reacties. Helaas zijn niet alle gevoelens berust op het fenomeen verliefdheid.

Virz zei:
Nice try using them pretty words!
Ja, nu uw poging nog hé :ironic:
Uw avatar bevestigt enkel mijn vooroordeel over u.

Beramode

Legacy Member
kwil maar zeggen mensen die hier "realiteit" stemmen zitten prolly nie aan een fles cola te denken eh...

zoals je net zei berusten alle gevoelens op chemische reacties, kheb alleen de indruk da veel mensen verliefdheid en liefde(sentiment int algemeen denk k da threadstarter bedoelde) beetje afwijzen om die reden- terwijl alles wat we voelen dezelfde "oorzaak" zou hebben, volgens de wetenschap. Als ge smorgens uit uw bed komt en ge denkt "ah fuck hele dag werk/School echt geen zin in" imo zijt ge op da moment al beinvloedt door die zogzegde realiteit

Net alsof iedereen hier de stoïcijn wilt gaan uithangen, saai leven hoor
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan