Archief - Buis uit andere buis krijgen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cocksucker

Legacy Member
Ik heb van de week een fiets gekregen, betreffende een mountainbike die in een doos zat.
Ik moest die dus zelf in elkaar steken, maar natuurlijk was ik er 2 seconden niet met mijn verstand bij en is de buis waarop ik het zadel moest bevestigen IN de buis geschoven waar hij normaal in moet zitten. (Maar hij moet er natuurlijk bovenuit komen want je zadel moet daar op.

Hoe krijg ik die buis daaruit?
Kruipolie erin spuiten en ondersteboven schudden gaat niet.

Bontus

Legacy Member
Probeer de binnenste af te koelen of de buitenste op te warmen.
En dat in combinatie met trillingen/de zwaartekracht/smeerolie.

Boris Barowski

Legacy Member
bij 1 eind vastpakken en mee rondzwieren en slaan (niet binnenhuis doen)

of een lange spitse tang in de binnenste buis steken en dan open duwen tegen de binnenkant en zo kracht zetten en trekken

=(X)=RaVen=

Legacy Member
idd, er iets insteken en opblazen ofzo zodat ge de buis langs binnen vastpakt en er zo kunt uittrekken.

Jezeke

Legacy Member
kunde geen ijzer plooien zoda ge da in die buis kunt steken, en dan onder de binnenste buis haken, en zo omhoogtrekken?

cocksucker

Legacy Member
Rondraaien zal niet lukken -> Die mountainbike is redelijk zwaar :p
En haken lukt ook niet, de binnenste buis past NET in de buitenste dus er is niets van speling.

bompa

Legacy Member
Laat die buis gewoon zitten en haal u een nieuwe zadelpen bij een fietsenmaker: kost hoogstens een paar euro

Slayerbe

Legacy Member
en dan kan die daar ni ver genoeg in omdat de andere in de weg steekt ...

kzou toch ook proberen van de middelpuntsvliegende kracht zijn werk te laten doen :p

Jezeke

Legacy Member
cocksucker zei:
Rondraaien zal niet lukken -> Die mountainbike is redelijk zwaar :p
En haken lukt ook niet, de binnenste buis past NET in de buitenste dus er is niets van speling.

maar kunde zo geen ijzer in de binnenste buis steken, en zo haken onder de onderkant van de binnenste buis

Tw33tst3r

Legacy Member
of rij op die buis en fuck da zadel, ken uw geaardheid niet dus ge kunt er nog plezier aan hebben eventueel mr ge zit sowieso steviger dan op een zadel :p

Bubba

Legacy Member
Mja als die binnenste buis er maar net inklemt zal het moeilijk zijn om die er uit te "trekken" ze.

Kweet nu ni hoe da systeem eruit ziet maar kunde der langs den onderkant ni aan? Als die buitenste buis gewoon recht op recht is en open kunde misschien iets zoeken dat even breed is als de binnenste buis en dan de binnenste buis eruit slaan.

ll cool j

Legacy Member
olie is niet echt goed want da maakt dat het er nog moeilijker zal uitkomen zoals bij een passing in de metaalnormen...

mss eens met ne haardroger op de buitenste buis blazen maar wel goed warmblazen en zien of ze er dan niet uitvalt

stoomboot

Legacy Member
De buitenste buis er ronduit zagen


Jezusmina! Ik stel voor eens naar de fietsenmaker te gaan en uw probleem daar uit te leggen.

spaflesss

Legacy Member
Als er in die buis die in de buis zit gaten zitten, probeer dan in die gaten te haken met een stuk metaal en trekken maar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan