SimonL
Legacy Member
Hallo.
Door het overlijden van een familielid zijn we in het bezit gekomen van een Browning pistool. Deze lag samen met vijftigtal kogels (9mm) onderin de kledingkast (in het nachtkastje lagen zelfs kogels van nog een ander type geweer, maar dat hebben we nog niet gevonden). We vroegen ons af wat de precieze Belgische wetgeving daaromtrent is (en evt. de waarde
). Het lijkt me er één 'van de oude stempel', van het type dat je wel eens in oorlogsgames tegenkomt. 
Bedankt op voorhand,
Simon.
Door het overlijden van een familielid zijn we in het bezit gekomen van een Browning pistool. Deze lag samen met vijftigtal kogels (9mm) onderin de kledingkast (in het nachtkastje lagen zelfs kogels van nog een ander type geweer, maar dat hebben we nog niet gevonden). We vroegen ons af wat de precieze Belgische wetgeving daaromtrent is (en evt. de waarde
). Het lijkt me er één 'van de oude stempel', van het type dat je wel eens in oorlogsgames tegenkomt. 
Bedankt op voorhand,
Simon.
officieel moet je dat denk ik gaan afgeven aan de politie
)