Archief - Braakneigingen bij de tandarts

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

belgianreaver

Legacy Member
Hey, Elke keer als ik voor mijn achterste tanden naar de tandarts moet heb ik braakneigingen als het boortje er een beetje te lang op is of het zuigertje wat te ver naar achter is. ik moet binnenkort gaan voor nog 2 achterste tanden maar ik zie het echt niet zitten, hoe kan ik de braakneigingen vermijden? 3 uur voor ik naar de tandarts ga eet ik ook niks want dan krijg ik sneller braakneigingen omdat men maag dan vol zit. heeft er iemand een oplossing?

Cyberkef

Legacy Member
Zeggen tegen de tandarts zodat ie er rekening mee kan houden?

Wesh

Legacy Member
Er bestaan sprays die in de achterkant van de mond en de keel worden gespoten om het plaatselijk te verdoven en de braakneiging te onderdrukken. (als ze bijvoorbeeld een tube naar uw slokdarm plaatsen bijvoorbeeld)

Ik weet wel niet of dat hier van toepassing is! Raadpleeg zeker uw arts of tandarts.
Succes.

belgianreaver

Legacy Member
heb al gezegd tegen tandart om rekening mee te houden maar 1 keer was het zo erg dat de tandarts niet eens heeft begonnen aan de tand omdat het te erg was

SilentSpring

Legacy Member
als ge dat tegen die vent zegt zal hij dat wel beetje verdoven met zo'n spray ofzo.

Enigste waar ik last van heb bij de tandarts is die stofzuiger, meestal in zo'n krul.
Om 1 of andere reden slaag ik er altijd in m'n tong op dat ding te krijgen zodat hij zich vastzuigt aan m'n tong:p.

belgianreaver

Legacy Member
de grootste problemen zijn bij de onderkant van men mond, de bovenkant gaat nog maar onderaan is het echt erg, waar kan je zo'n spray kopen en hoe heet dat?

demon326

Legacy Member
Den Freddie zei:
als ge dat tegen die vent zegt zal hij dat wel beetje verdoven met zo'n spray ofzo.

Enigste waar ik last van heb bij de tandarts is die stofzuiger, meestal in zo'n krul.
Om 1 of andere reden slaag ik er altijd in m'n tong op dat ding te krijgen zodat hij zich vastzuigt aan m'n tong:p.

tandartsen zwijgt mij erover :D ,ik heb dat ook... dat ding zet zich verkeerde zodat er just water naar achteren valt endan denkt em dak fake:s ,maar voor de rest doet die man zijn werk goed:D

SilentSpring

Legacy Member
bwa, zelf kopen of daarmee foefelen zou'k niet doen.
Een tandarts heeft die producten normaal zelf wel, en anders eens aan hem vragen.

belgianreaver

Legacy Member
vorige keer vroeg ik of ze niks had tegen de braakneigingen en ze zei gwn aan iets anders denken, anders weet ze of heeft ze niets ervoor :s

ik denk ook dat ik gevoeliger ben voor braakneigingen omdat het ooit s zo erg was bij de orthodontist dat ik nu bang word als ik naar een tandarts of orthodontist moet, gelukkig ben ik mijn beugel kwijt en zit mijn mond wat minder vol met ijzer anders zou et hetzelfde zijn aan de bovenkant als aan de onderkant

belgianreaver

Legacy Member
kga m'n tanden nu poetsen want binnen 35 min moek bij de tandarts zijn :(

GeTa

Legacy Member
belgianreaver ligt nu bij den tandarts.
*kots* *kots*
en wij zitten lekker achter onze pc.
Heerlijk gevoel, bedankt daarvoor belgianreaver.
:D

russian

Legacy Member
Ik ben benieuwd hoe het is afgelopen met hem. Iemand al nieuws? :p

GeTa

Legacy Member
Nu komt er zo iemand posten: Ow ik wist niet dat er klanten van mij op 9 lives zitten. Ik ben namelijk tandarts... :D

Wesh

Legacy Member
lol ja, bij de thread "ergernissen van de dag": Dedju eh, xen vandaag ondergekotst geweest door een klant. Nondedomme!"
^__-

CyberOps

Legacy Member
@thread: Da's een reflex. Normaal kan je die na lang trainen, beheersen. Acrobaten die zwaarden in hun keel steken, moeten dit heel goed kunnen ;)

HighWire

Legacy Member
CyberOps zei:
@thread: Da's een reflex. Normaal kan je die na lang trainen, beheersen. Acrobaten die zwaarden in hun keel steken, moeten dit heel goed kunnen ;)

Andere niet nader genoemde "actrices" kunnen dit ook vrij goed naart schijnt, maar wel voor een andere soort "zwaarden"

wordt btw int engels de gag reflex genoemd...

Stimpy

Legacy Member
hoe zou het daar verlopen
ik hou het niet meer uit van de spanning !!!!

CyberOps

Legacy Member
HighWire zei:
Andere niet nader genoemde "actrices" kunnen dit ook vrij goed naart schijnt, maar wel voor een andere soort "zwaarden"

:lol: true, had ik nog niet aan gedacht
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan