belgianreaver
Legacy Member
Hey, Elke keer als ik voor mijn achterste tanden naar de tandarts moet heb ik braakneigingen als het boortje er een beetje te lang op is of het zuigertje wat te ver naar achter is. ik moet binnenkort gaan voor nog 2 achterste tanden maar ik zie het echt niet zitten, hoe kan ik de braakneigingen vermijden? 3 uur voor ik naar de tandarts ga eet ik ook niks want dan krijg ik sneller braakneigingen omdat men maag dan vol zit. heeft er iemand een oplossing?
.
,ik heb dat ook... dat ding zet zich verkeerde zodat er just water naar achteren valt endan denkt em dak fake
,maar voor de rest doet die man zijn werk goed

true, had ik nog niet aan gedacht