Archief - Blender kopen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ElGargamel

Legacy Member
Misschien dwaze vraag mr bon , ik stel ze toch :)

Ik zoek ne goeien blender. Tis een cado voor mn vriendin, ik weet dat ze dat dolgraag wil.
Het ding is, ik ken daar dus absoluut niets van. Wat zijn zowat goeie (degelijk, niet fancy) merken? Ik dacht daar zoiets van een 25€ voor uit te geven.
Iemand ervaring?

simpele duif

Legacy Member
een bezoekske aan de electrowinkel kan wonderen doen
anders gaan we hier toch maar dingen aanraden die nergens te vinden zijn in je omgeving

Kurobu

Legacy Member
ElGargamel zei:
Misschien dwaze vraag mr bon , ik stel ze toch :)

Ik zoek ne goeien blender. Tis een cado voor mn vriendin, ik weet dat ze dat dolgraag wil.
Het ding is, ik ken daar dus absoluut niets van. Wat zijn zowat goeie (degelijk, niet fancy) merken? Ik dacht daar zoiets van een 25€ voor uit te geven.
Iemand ervaring?

ik denk dat ge met 25 euro geen al te fatsoenelijke blender zult hebben :p

in de krefel hebde er 1 van 30 euro


deze heeft iemand dak ken en jis er zeer tevereden over.

ElGargamel

Legacy Member
milljaar dat is duur zeg, en da voor wat uiteindelijk toch alleen maar groenten en fruit mixt en snijdt

Kurobu

Legacy Member
mss kan deze site u ook nog wat helpen ?
en het is idd niet goed koop.
maar als je wil dat het een tijdje meegaat betaal je best wat meer.
niet dat kwaliteit altijd geld moet kosten dat niet.
maar zo een dingen gaan meestal wel lang mee als je daar voorzichtig mee omgaat.
en je hebt het later nog voor in u huis ..
of woon je al alleen :p

sneax

Legacy Member
ik heb zo ne plastiek blender en hoewel dat goed zijn ding doet vindtek da redelijk stom om als cadeau te geven wegens het huis tuin en keuken gehalte

zo ne schone alu blender, met een ietwat design uiterlijk da zounek wél nog geven als cadeau maja ge moet er wel wa $$ voor over hebben dan!

ElGargamel

Legacy Member
Ik zou ook nooit een blender cado doen tenzij ik echt weet dat de persoon in kwestie er al heel lang een wil en gek is van smoothie-toestanden en weet ik veel allemaal :)

bij de weg: arme studenten, dat zijn wij ;)

holy war

Legacy Member
ElGargamel zei:
milljaar dat is duur zeg, en da voor wat uiteindelijk toch alleen maar groenten en fruit mixt en snijdt

en cocktails mixed :x

(ook een beetje aan jezelf denken zeker bij de aankoop :cool: )

cram

Legacy Member
ElGargamel zei:
Misschien dwaze vraag mr bon , ik stel ze toch :)

Ik zoek ne goeien blender. Tis een cado voor mn vriendin, ik weet dat ze dat dolgraag wil.
Het ding is, ik ken daar dus absoluut niets van. Wat zijn zowat goeie (degelijk, niet fancy) merken? Ik dacht daar zoiets van een 25€ voor uit te geven.
Iemand ervaring?

Deze ist nie zeker ?
http://www.blender.org/cms/Home.2.0.html

Erinyes

Legacy Member
In de blokker heb ik er ooit 1 gekocht voor € 19.90
Er staat geen merk op, maar het werkt en snijdt nog altijd even goed en ik maak er ook fervent smoothies mee...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan