Archief - Blair Witch achtig filmke

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Naughty dog

Legacy Member
Er is zo'n blair witch achtig filmke dat rondgaat op het internet. 't Gaat over een groepje portugezen dat rondrijden enzo, en ze pikken iemand op die aan het liften is. En ja, voor de rest moet je zelf maar kijken :)

Ik zet het liever niet op zwam, want 'k heb liever dat er wat over gediscussieerd wordt en dat het niet meteen in het belachelijke wordt getrokken. :p

http://www.youtube.com/watch?v=sF7mh1dgJ2k

7 minuten lang, maar als je geen geduld hebt, gewoon naar de laatste minuten doorspoelen..

Big Taj

Legacy Member
Wat ik zo stom vind is haar gezicht als ze haar opt einde tonen. Je ziet zo dat de helft bschadigd is. Wie zegt dat da zo is bij 'spoken'? Das gewoon een stomme uitvinding van filmmakers. Daarom dak dit filmke dan ook 'fake-as-hell' vind.

Kurobu

Legacy Member
omfg :wtf:
das eng..
kzou geloven dat het echt is dat ze on ongelijk hebben ofzo..
echt creepy.. kweet nie ffkes bekomen, dan gaak serius comentaar geven
:sad:

WarBlade

Legacy Member
Lol, wanna-be-creepy filmpje... :D Komt totaal niet geloofwaardig over eigenlijk... :)

FuLcRuM

Legacy Member
nee inderdaad...

Het storen van de camera is zo fake...

Het is wel leuk gemaakt en heeft zijn doel bereikt imo ;)

Naughty dog

Legacy Member
Hmm inderdaad, heb ik niet op gelet. Tenzij iemand in 2 seconden zijn gsm daar legde :p

Towlie

Legacy Member
Die andere filmpkes die erbij staan zijn ook leuk om naar te kijken
spijtig dat et allemaal fake is, moest dit echt bestaan zou da wel de maks zijn :p

Maar moesten geesten bestaan, waarom zouden die zich dan bezighouden met een glas te doen bewegen op tafel ? ;)

FuLcRuM

Legacy Member
De geest (of ziel als je het zo wil noemen) bestaat. Ben ik van overtuigd.

Maar of zij weerkeren en contact met ons hebben betwijfel ik ten sterkste.
Want je geest/ziel sterft mee met je lichaam...

Thales

Legacy Member
and where i died en dan begint ze te gillen?

no thnx... een geest kan zelfs nix meer vastpakken, laat staan in de auto stappen en spreken
( denkek )

wat me wel kan boeien zijn die white noise toestanden...
en het opnemen en stellen van een vraag op een bepaalde frequentie. Dat dan uren laten openstaan en dan terugspoelen en afspelen

H_ans

Legacy Member
Haha af en toe zie je zo in de hoek van de camera een tegenligger voorbijrijden, waarop de cameraman meteen draait naar de andere kant.
In een echt ongeval schokt die camera wel iets meer hoor :).
En dat stuk in het begin als ze zogezegd verdwaald zijn komt zo fake over als wat.


De moraal is, stop niet voor spokende lifters of je haalt jezelf problemen in huis.

den Acid Burn

Legacy Member
belachelijk

die teresa is wel een ferm ding btw! :love:
kzou ook stoppen

Kurobu

Legacy Member
FuLcRuM zei:
De geest (of ziel als je het zo wil noemen) bestaat. Ben ik van overtuigd.

Maar of zij weerkeren en contact met ons hebben betwijfel ik ten sterkste.
Want je geest/ziel sterft mee met je lichaam...

kweet nie of dak da hier ooit al gepost heb.
maar volgens mij bestaan die echt wel hoor. en kunnen ze dingen bereiken.
zo is mijn nicht vorig jaar in aalbeeke omgekomen bij een verkeers ongeluk.

een paar dagen daarna, paseert mijn tante langs haar kamer.
en de cd die altijd oplag begon te spelen op nummer 3, aan 1.41 sec ofzo.
waarmen derekt zingt : i'm owkey, i'm allright.. en nog het een en het ander erna.

mijn kozen heeft dit gehoord, zijn vriendin , mijn tante en nonkel , en nog 2 nichten van mij.

dit snachts gebeurd.
en de stekker van de radio zat niet in het stopcontact. zonder zeveren. echt creepy.

ook de boom waar ze tegen gereden is. daar zit nu altijd een vogel altijd de zelfde. weet nu niet meer of het om een duif of kraai gaat. is imo al tijdje geleden dat dit mij verteld werd.

en het is altijd de zelfde vogel die er zit.
en vroeger zat die er nooit.

toch creepy ...

boogje

Legacy Member
Ring wanne-be achtig. De camera die plots "stoort" in The Ring was uw gezicht ook "blob" als je die vloek over je had. Het begin komt wél zeer geloofwaardig over, maar ik vind toch dat je merkt dat ze beginnen te acteren wanneer ze de lifster meenemen. Alhoewel, het filmpje was op zich wel creepy opt einde en this goed gemaakt...:)

boogje

Legacy Member
Kurobu zei:
kweet nie of dak da hier ooit al gepost heb.
maar volgens mij bestaan die echt wel hoor. en kunnen ze dingen bereiken.
zo is mijn nicht vorig jaar in aalbeeke omgekomen bij een verkeers ongeluk.

een paar dagen daarna, paseert mijn tante langs haar kamer.
en de cd die altijd oplag begon te spelen op nummer 3, aan 1.41 sec ofzo.
waarmen derekt zingt : i'm owkey, i'm allright.. en nog het een en het ander erna.

mijn kozen heeft dit gehoord, zijn vriendin , mijn tante en nonkel , en nog 2 nichten van mij.

dit snachts gebeurd.
en de stekker van de radio zat niet in het stopcontact. zonder zeveren. echt creepy.

ook de boom waar ze tegen gereden is. daar zit nu altijd een vogel altijd de zelfde. weet nu niet meer of het om een duif of kraai gaat. is imo al tijdje geleden dat dit mij verteld werd.

en het is altijd de zelfde vogel die er zit.
en vroeger zat die er nooit.

toch creepy ...

bah, ik krijg daar kippenvel van van zo'n verhalen :p

kunnen we dit topic dan niet beter in een " vertel-je-meest-creepy-verhaaltjes" maken? dan wordt het nog plezant? :)

den Acid Burn

Legacy Member
Kurobu zei:
kweet nie of dak da hier ooit al gepost heb.
maar volgens mij bestaan die echt wel hoor. en kunnen ze dingen bereiken.
zo is mijn nicht vorig jaar in aalbeeke omgekomen bij een verkeers ongeluk.

een paar dagen daarna, paseert mijn tante langs haar kamer.
en de cd die altijd oplag begon te spelen op nummer 3, aan 1.41 sec ofzo.
waarmen derekt zingt : i'm owkey, i'm allright.. en nog het een en het ander erna.

mijn kozen heeft dit gehoord, zijn vriendin , mijn tante en nonkel , en nog 2 nichten van mij.

dit snachts gebeurd.
en de stekker van de radio zat niet in het stopcontact. zonder zeveren. echt creepy.

ook de boom waar ze tegen gereden is. daar zit nu altijd een vogel altijd de zelfde. weet nu niet meer of het om een duif of kraai gaat. is imo al tijdje geleden dat dit mij verteld werd.

en het is altijd de zelfde vogel die er zit.
en vroeger zat die er nooit.

toch creepy ...

:wtf: allemaal goed en wel, maar ook geesten moeten zich aan de wetten van de fysica houden.
een cd speler kan neit spelen zonder spanning.
ofwel moet er daar ene flauwe plezante batterijen in die cd speler gestoken hebben.

anders huur ik me ook zo een geest in.
komt men elektriciteitsrekening alleen maar ten goede

UnD3RD0G

Legacy Member
jij kent de wetten niet die gelden in de wereld der 'geesten'

want als dat bestaat, dan staan we met onze opvatting van realiteit nergens.
want dat zou betekenen dat de aarde mss door 1000'en 'werelden' beleefd word...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan