Archief - Bill Gates z'n project

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boostah

Legacy Member
wtf durven jullie bill gates een geldwolf noemen, microsoft ok

maar bill gates heeft al het meeste geld geschonken aan liefdadigheid tot nu toe (staat op nummer 1 enzo), het zou gaan over 25miljard dollar, kweet ni maar toch een beetje respect

coap

Legacy Member
zijn vrouw is ook fulltime bezig met zijn geld te besteden aan goede doelen.

Shibby

Legacy Member
Hij doet dit grotendeels om van zijn geld af te geraken: iedereen zit achter zijn geld (dmv rechtzaken etc), hij moet te veel belastingen betalen ..

Het is geen zaak om meer geld te verdienen, het is een zaak om van zijn geld af te geraken.
Dit alles heb ik gelezen in het magazine 'Trends', een financieël magazine.

Asserti

Legacy Member
tja, als je dan kijkt naar de 2e rijkste man ter wereld, ne sjeik met een x aantal duizend wagens... dan heb ik veel liever Gates hoor.

evil aardappel

Legacy Member
Paris Hilton >>> Bill Gates!

Nee, ik vind dat sjiek van bill.

Lama`NiFkE

Legacy Member
ontopic: maar is dat nu 100% zeker zo'n sperma killer ?

en van die man die genezen was aan aids, ik dacht dat de belgen het toch ook goed deden in het onderzoek naar aids of niet soms ? want op medisch vlak zijn wij toch een pion ?

mauron

Legacy Member
Lama`NiFkE zei:
ontopic: maar is dat nu 100% zeker zo'n sperma killer ?

en van die man die genezen was aan aids, ik dacht dat de belgen het toch ook goed deden in het onderzoek naar aids of niet soms ? want op medisch vlak zijn wij toch een pion ?
Ge beseft toch dat noch Bill Gates noch de Bill & Melinda Gates Foundation effectief aan research doet? Wat zij doen is financiële steun verlenen goede doelen, researchers, universiteiten...

Trouwens, een overzicht van wat de Gates Foundation sinds '94 aan goede doelen heeft uitgegeven staat hier: http://www.gatesfoundation.org/Grants/ Bijna 11 miljard dollar...

cram

Legacy Member
Scip zei:
tzal wel weer omt geld te doen zijn, wrom zou hij da anders doen? :ironic:

Gates geeft meer geld weg (van zijn persoonlijke vermogen) voor goede doelen dan andere miljardairs.
Edit:is hierboven al meermaals gezegd,ik val in herhaling

Myst!Q

Legacy Member
Lama`NiFkE zei:
en van die man die genezen was aan aids, ik dacht dat de belgen het toch ook goed deden in het onderzoek naar aids of niet soms ? want op medisch vlak zijn wij toch een pion ?

Ik dacht dat de belgen een doorbraak gedaan hadden naar het onderzoek van alzheimer, van aids zou ik het niet weten eerlijk gezegd ..

Lama`NiFkE

Legacy Member
ik kan ook fout zijn maar het is allesinds iets in de medische dingest te doen geweest :p

Api3

Legacy Member
Scip zei:
tzal wel weer omt geld te doen zijn, wrom zou hij da anders doen? :ironic:

lol belachlijkste statement ooit, gelijk da em nog geld nodig heeft :\

tis nen vent die iets bereikt heeft in zen leven, zo een bedrijf leiden, jeeft voor nogal wa verandering in de pc wereld gezorgd.

en chique van em da hij al zo een groot deel van zen capitaal aan goeie doelen schenkt, andere miljardairs kopen underen 400e cadillac fzo

PapaGanz

Legacy Member
Myst!Q zei:
Ik dacht dat de belgen een doorbraak gedaan hadden naar het onderzoek van alzheimer, van aids zou ik het niet weten eerlijk gezegd ..

Janssens heeft dit jaar nog een doorbraak gehad op AIDS medicatie

Cedric

Legacy Member
had gates onlangs niet de helft van zijn vermogen in 1 klap aan goeie doelen gegeven? heb dat op mtv gezien

evil aardappel

Legacy Member
Api3 zei:
lol belachlijkste statement ooit, gelijk da em nog geld nodig heeft :\

tis nen vent die iets bereikt heeft in zen leven, zo een bedrijf leiden, jeeft voor nogal wa verandering in de pc wereld gezorgd.

en chique van em da hij al zo een groot deel van zen capitaal aan goeie doelen schenkt, andere miljardairs kopen underen 400e cadillac fzo

Idd, en dan nog, ge kunt er toch moeilijk iets op tegen hebben, ook al deed hij het voor het geld.

wss omdat hij als geldwolf beschouwd wordt, en nu het imago van "lieve, bezorgde vent"..

Wtf? Trouwens, wat is er daar nu mis mee, werken aan uw imago.

Frustos

Legacy Member
Tis niet dat den Bill heeft gekozen om rijk te worden. Tis gewoon ne slimme kerel. En tis nog ne goede mens ook. Hij wil dat zen kinderen werken voor hun geld. Daarom geeft hij ze "maar" een klein deel van zen kapitaal.
Als iedereen was gelijk den Bill zou de wereld een veel betere plaats zijn. Ik wil wel is weten hoeveel andere rijke kerels zoveel doen voor het goede doel.

nixie

Legacy Member
het enige dat op bill is aan te merken is dat hem het spelleke sluw heeft gespeeld en ideen van andere de zijne heeft gemaakt. Maar das sluw en slim zijn.da is bussiness
Bill is ne goeie mens.verstandig en o zo grappig met eent aart in zijn gezicht :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan