Archief - Beveiliging van kleren verwijderen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SeQ

Legacy Member
Ik ben gisteren naar antwerpen geweest, en heb daar kleren gekocht natuurlijk :p
Nu vandaag was mijn moeder de kleren aan het strijken en zag ze dat de beveiliging er nog op hing ..
ik woon in Hasselt, dus terug naar de winkel gaan zit er niet in ..

Nu mijn vraag : hoe krijg je zoiets er het makkelijkst af ?
Het betreft dus zo twee zwarte cirkeltjes die samengehouden worden door een pinnetje

Grtz

EDIT : We hebben hier geen sterke magneet liggen waarmee het lukt
Kennen ook niemand met een winkel die dit eventueel zou kunnen losmaken

nTFs

Legacy Member
Stap naar een winkel in de buurt waar ze dat systeem hebben en vraag vriendelijk of ze dit willen losmaken.

SeQ

Legacy Member
mja, gaan ze me niet raar bekijken als ik daar afkom ?
iemand met een andere manier die ik hier thuis kan gebruiken ?
Naar winkel gaan is laatste oplossing

Time

Legacy Member
Als je daar afkomt mét het kasticket van dat kledingstuk zullen ze daar niks op zeggen hoor.

Maar dat heb je (toevallig natuurlijk) niet zeker? :lol:

Xylo

Legacy Member
Stap een winkel gewoon binnen leg uw probleem uit en laat hun dat doen. Wel liefst tijdens minder drukke uren of een afgelegen rommelwinkel ofzo.

Voorwa gaan ze u nu raar bezien? Ge komt daar een keer en dan nooit meer, who gives a fuck?

hybrid

Legacy Member
Time^- zei:
Als je daar afkomt mét het kasticket van dat kledingstuk zullen ze daar niks op zeggen hoor.

Maar dat heb je (toevallig natuurlijk) niet zeker? :lol:

²nd, als die winkel het er zou vergeten aftehalen :ironic: dan zou da alarm ook piepen

Robust²

Legacy Member
We hebben toch al eens zo'n topic gehad? Dat was na een tijdje ook meer discussie over diefstal dan iets anders :')

$p@rDa

Legacy Member
Nja voor zover ik weet (werk in klerenwinkel als weekendjob) is dat niet zo
dat je dat er even kan uittrekken... Je hebt 2 opties: indien het niet te ver
is doorgedrukt, dan kan je het breken, anders naar een winkel gaan om
het eraf te halen... Indien het van een keten is (Zara,Massimo,...) Ga dan
gewoon naar die winkel in hasselt met je ticket en klaar is kees.

(Of je pakt een hamer en geeft er een mep op :p)

Gentille

Legacy Member
Is er geen filiaal van de winkel waar jij het hebt gekocht in je buurt? Daar binnenstappen met kasticket en vriendelijk vragen of ze het kunnen verwijderen. Als je winkel binnenstapt is het beter van je kasticket toch bij te hebben, denk dat die achter de kassa ook een raar gedacht moeten hebben anders :p

Arifiene

Legacy Member
Ik heb da ook es gehad met een paar zwarte kousen, hing daar zo'n zwart ding aan int midden, we hadden da nooit gezien. Alarm ging ook niet af btw, we zijn gwn teruggegaan met ticket, bleek veel voor te komen ;).

NoblesseOblige

Legacy Member
hybrid zei:
²nd, als die winkel het er zou vergeten aftehalen :ironic: dan zou da alarm ook piepen

Dat denkt gij, ik ben ook al een winkel buitengelopen met de beveiliging er nog op, 'k stap een volgende winkel binnen, het systeem gaat af. :ironic:

El_L4mor

Legacy Member
wij hebben dat ook al is gehad, en mijn ma heeft dan met een tang en hamer dat plastiek er proberen afhalen...

het ging er af, maar er lekte inkt uit (of een andere vloeistof), zodat er een gigantische blauwe vlek op dat kledingsstuk (een witte blouse ofzo dachtik) zat. Dat waste er niet uit => kledingsstuk was voor de vuilbak.

my point is: probeer eerst de winkel voor je mssn je kleren kapotmaakt!

balbe

Legacy Member
hybrid zei:
²nd, als die winkel het er zou vergeten aftehalen :ironic: dan zou da alarm ook piepen

als de beveiliging naast de kassa's is, bijvoorbeeld zoals bij carrefour, je loopt er tussen als je door de kassa gaat, dan kan die beveiliging op het kledingstuk blijven zonder af te gaan. als het beveilig stuk achter die detectors passeert gaat er geen alarm af

balbe

Legacy Member
El_L4mor zei:
wij hebben dat ook al is gehad, en mijn ma heeft dan met een tang en hamer dat plastiek er proberen afhalen...

het ging er af, maar er lekte inkt uit (of een andere vloeistof), zodat er een gigantische blauwe vlek op dat kledingsstuk (een witte blouse ofzo dachtik) zat. Dat waste er niet uit => kledingsstuk was voor de vuilbak.

my point is: probeer eerst de winkel voor je mssn je kleren kapotmaakt!

jep, sommige kledingwinkels doen dit nu. maar in principe zie je dat vloeistof toch? dan neem je dat risico toch niet :p

Gavin

Legacy Member
God_Of_Death zei:
Dat denkt gij, ik ben ook al een winkel buitengelopen met de beveiliging er nog op, 'k stap een volgende winkel binnen, het systeem gaat af. :ironic:
Ja inderdaad, alarm gaat niet altijd af..zeer vreemd.

SeQ

Legacy Member
voor alle duidelijkheid, het is nie gestolen ;)
Het alarm is btw wel afgegaan .., wij staan aan de deur, niemand kijkt om of komt naar ons toe, en we zijn verder naar buiten gelopen met het gedacht dat het de mensen voor ons waren die het alarm hebben doen afgaan
btw, ik heb ermee liggen prutsen, en nu hangt het heel los, maar ik krijg het niet los ..
Mja, als niemand een trukje weet waarmee het zou kunnen lukken zal ik maar in een winkel gaan vragen he ... ( MET kasticket )

zaffah

Legacy Member
Ik ben ook al eens moeten teruggaan omdat er zo nog van die witte plakjes opzaten.

Ik kwam binnen, en toen stond het detectiesysteem wel aan. Iedereen bekeek me toen wel :)

Nouja, ik ging naar die vrouw naartoe, ze keek boos tot ik het kasticketje van de week ervoor liet zien. :)

ik denk niet dat je dat er zomaar afkrijgt zonder je kledij te beschadigen.

SeQ

Legacy Member
josuwa zei:
How, nog eene van Djopenbeek?

zeker ^^
vanwaar ergens ?

OT: op msn vertelt iemand me dat het haar gelukt is met een riem, ze had een pen bij, en heeft het zo opengebroken ..
Maar ik zie me dit niet direct doen met een dun pulleke :p
Het is dus wel mogelijk blijkbaar ;)
anyways, morgen maar naar de stad dan

EternalSilence

Legacy Member
werkt da nie gewoon met een magneet?
die een bepaalde kracht heeft.
en dan ge dan zo ff moet duwen en draaien, zoals bij die veiligheidsdops?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan